جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید مرتضی بختیاری

حوزه/ رئیس کمیته امداد کشور، با اشاره به اینکه در کنار مراکز نیکوکاری به دنبال ایجاد مراکز تخصصی در دانشگاه ها هستیم، گفت: امروز نباید تنها به دنبال اهدا بسته های کمک معیشتی باشیم، بلکه باید پا را فراتر بگزاریم و همان طور که رهبر معطم انقلاب نیز بر آن تاکید دارند، در مسیر توانمند سازی و کار آفرینی قدم برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، امروز در مراسم تقدیر از زحمات مراکز نیکوکاری استان همدان، این کمیته را دستاورد بزرگ امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: این که در این مجموعه فعالیت می‌کنیم را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانیم، چرا که امداد رسان اصلی در تاریخ امیرالمومنین(ع) بوده است.
وی افزود: همه ما مسیری را انتخاب کرده ایم که امیرالمومنین(ع) و اهل بیت(علیهم سلام) در آن مسیر حضور داشتند و فعالیت داشتند و باید قدردان این نعمت باشیم.
بختیاری با بیان اینکه جامعه هدف کمیته امداد ولی نعمتان ما هستند، گفت: نباید فراموش کنیم که تکریم و بزرگداشت این عزیزان جز وظایف ما است و اگر خدای نکرده در این راه منت بگزاریم، باید بدانیم که باخته ایم.
وی با اشاره به تاکید رهبر معطم انقلاب بر مردمی کردن فرآیند کمک رسانی به نیازمندان، یادآور شد: به لحاظ شفاف سازی و حضور خود مردم در این عرصه، شبکه وسیعی به نام مراکز نیکوکاری در سطح کشور در مساجد و دفاتر نماینده ولی فقیه در استان ها، دایر شده است و مشغول خدمت رسانی هستند.
رئیس کمیته امداد کشور تصریح کرد: این مراکز در مناطق مختلف، نه‌تنها به نیازمندان تحت پوشش کمیته و بهزیستی خدمت رسانی می‌کند که نیازمندان مناطق خود را نیز تحت پوشش دارد.  
وی با بیان اینکه باید قدر دان این حضور و خدمت رسانی را بدانیم، اظهار داشت: فعالان این حوزه باید بدانند که جایگاه آنها در کنار پیامبر گرامی اسلام است چرا که شما به عیال الله در حال خدمت رسانی هستید.
بختیاری با اشاره به اینکه در کنار مراکز نیکوکاری به دنبال ایجاد مراکز تخصصی در دانشگاه ها هستیم، مطرح کرد: امروز نباید تنها به دنبال اهدا بسته های کمک معیشتی باشیم، بلکه باید پا را فراتر بگزاریم و همان طور که رهبر معطم انقلاب نیز بر آن تاکید دارند، در مسیر توانمند سازی و کار آفرینی قدم برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha