پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیرکل بهزیستی استان قم

حوزه/ در آستانه ورود به سال نو کلیه مراکز بهزیستی در سطح قم آماده دریافت هدایای غیرنقدی مردم شریف و سخاوتمند هستند.

مهدی پهلوانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به آغاز جشن نیکوکاری اظهار داشت: طبق سنتی چندین ساله نیکوکاران و خیرین و همشهریان نوع‌دوست استان  با حضور در آسایشگاه‌های معلولین و سالمندان و مراکز بهزیستی شادی‌های خود را با مقیمان این مراکز تقسیم می‌کردند، اما امسال به علت شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت ورود به مراکز بهزیستی امکان حضور و سرکشی به معلولین و سالمندان فراهم نیست.

پهلوانی عنوان کرد: اما شهروندان سخاوتمند استان می‌توانند هم‌زمان ایام پایانی سال و شب عید  با ارائه کمک‌های نقدی و غیر نقدی ما را در تامین اقلام مورد نیاز جامعه هدف اعم از پوشاک ، کفش ، آجیل ، شیرینی ، خواروبار و... یاری نمایند.

 مدیرکل بهزیستی استان قم یادآورشد: شماره حساب هدایای بهزیستی نزد بانک مرکزی ۴۱۷۶۰۳۴۵۴۱۸۸۶۹۹۹ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۱۸۲۵۸۸ مشارکت‌های مردمی بهزیستی جهت واریز کمک‌های نقدی و شماره تلفن ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ جهت هماهنگی دریافت کمک‌های غیر نقدی درنظر گرفته‌شده است همچنین کلیه مراکز بهزیستی در سطح استان آماده دریافت هدایای غیرنقدی مردم شریف و سخاوتمند هستند.

وی تاکید کرد: همواره در سال های اخیر شاهد کمک های خیرین و مردم انسان دوست بودیم و قطعا امسال نیز این کمک ها تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha