چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سفری کاری به استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه ظرفیت بزرگی برای توسعه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دارد که توجه بیشتر مسئولین ذی ربط استانی را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد با آیت الله علماء «امام جمعه شهر کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان» دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در دیدار با آیت الله علماء اظهار داشت: استان کرمانشاه با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد، از حساسیت بالایی برخوردار است، از یک سو استان مرزی می باشد و از سوی دیگر، قومیت های مختلف شیعه و سنّی در کنار هم با اتحادی مثال زدنی پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی گفت: جلساتی که با دستگاه های فرهنگی و حوزه علمیه برگزار شد، برنامه ریزی بهتر برای تعمیق باورهای دینی مردم عزیز کرمانشاه، خصوصاً نسل جوان را در پی داشت.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: توسعه فعالیت های قرآنی، اُنس هر چه بیشتر با مفاهیم دینی و اخلاقی، از جمله اولویت های ما در استان کرمانشاه خواهد بود.

وی افزود: مردمان غیور استان کرمانشاه از ابتدای انقلاب اسلامی همراه و همیار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در سال های جنگ تحمیلی با رشادت های کم نظیر و دفاع از مرزهای غربی کشور، افتخار بزرگی را برای خودشان رقم زدند.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد، توجه بیشتر به موضوع تبلیغ معارف دینی در این را امری مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه ظرفیت بزرگی برای توسعه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دارد که توجه بیشتر مسئولین ذی ربط استانی را می طلبد.

شایان ذکر است: حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد در دیدارهای جداگانه با مدیرکل سازمان تبلیغات، مدیرحوزه علمیه برادران، مدیر حوزه علمیه خواهران و معاونت صیانتی حوزه علمیه کرمانشاه در خصوص مسائل فرهنگی و تبلیغی طلاب و مبلغان استان در موضوعاتی چون؛ بالابردن سطح دانش و مهارت های تبلیغی، حمایت از گروه های جهادی و توسعه فعالیت های قرآنی گفتگو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha