جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دانشگاه باقرالعلوم

حوزه/ دوره های آموزشی «علوم اجتماعی» به درخواست موسسه نورالبصائر تحت اشراف دفتر مقام معظم رهبری در عراق و به همت دانشگاه باقرالعلوم(ع) دفتر تبلیغات اسلامی جهت آموزش فضلای درس خارج و سطوح عالی حوزه‌های علمیه عرب‌زبان در کشورهای عربی تهیه و تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فرآیند ضبط، تدوین و ارسال دوره های آموزشی «علوم اجتماعی» برای مخاطب عرب‌زبان به همت بین‌الملل دانشگاه باقرالعلوم(ع) دفتر تبلیغات اسلامی و با همکاری روابط عمومی این دفتر با موفقیت به پایان رسید.

این دوره های آموزشی به درخواست موسسه نورالبصائر تحت اشراف دفتر مقام معظم رهبری در عراق با محوریت کتاب «جهان‌های اجتماعی» از حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا جهت آموزش فضلای درس خارج و سطوح عالی حوزه‌های علمیه عرب‌زبان در کشورهای عربی از ‌جمله عراق، لبنان، بحرین و پاکستان تهیه و تولید شده است.

کتاب «جهان های اجتماعی» با عنوان «العوالم‌الاجتماعیه» از سوی مؤسسه دارالمعارف‌الحکمیه لبنان ترجمه و منتشر شده است؛ این کتاب مشتمل بر ۴۲ فصل است که هر فصل در قالب یک فیلم آموزشی بین ۲۰ تا ۴۰ دقیقه به زبان عربی توسط سید هادی ساجدی ارائه، در سامانه های آموزشی مؤسسه نورالبصائر و همچنین یوتیوب بارگذاری شده است.

علاقه مندان جهت دسترسی به لینک جلسات اول تا سوم این دوره های آموزشی در یوتیوب به لینک های  https://youtu.be/-ZztDFA۲۲WA و https://youtu.be/۵jeaV۰BGO۴g و
https://youtu.be/۰SUvXzX_ECA مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha