سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ شورای فرماندهی انتظامی گیلان با حضور نماینده ولی فقیه در استان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در گیلان نیروی انتظامی را حافظ آرای مردم عنوان کرد و گفت: در داخل کشور برخی در تلاش هستند عناصر سست عنصر وارد عرصه انتخابات شوند تا مردم و مسئولان به بعضی از ذلت ها تن دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی، امروز در جلسه شورای فرماندهی انتظامی استان با تبریک ایام ماه رجب و نزدیک شدن به ماه شعبان اظهار کرد: در قرآن، خدای متعال در بسیاری موارد مصلح و مفسد را کنار همدیگر قرارداده و این نشان می دهد مصلحان در طول تاریخ انسان در حال مبارزه بی امان با مفسدان بوده اند.

وی، مبارزه با مفسدان را عمل جهادی عنوان کرد و افزود: کسانی که در جامعه اسلامی به مبارزه با مفسدان می روند مصلح هستند و از مجاهدان محسوب می شوند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه کسی که در عرصه مبارزه با مفسدان جان خود را از دست می دهد شهید است، تصریح کرد: کسی که در عرصه میدانی تلاش می کند تا فساد را ریشه کن کند بداند خدا حاضر و ناظر بر اعمال او است.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی با اشاره به اینکه مفسد در راه فساد به توسعه فساد اخلاقی، اقتصادی، اجتماعی و … دامن می زند، بیان کرد: فساد اخلاقی و اقتصادی در راس فساد جامعه محسوب می شوند و مفسدان با این مفسده ها می خواهند مردم را نسبت به نظام اسلامی بدبین کنند.

وی، بخشی از گرانی ها در جامعه را مربوط به ناکارآمدی بعضی مدیران دانست و گفت: بیشتر گرانی ها مربوط به مفسدانی است که فساد اقتصادی در جامعه انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر نظارت بر شبکه های مجازی خرید و فروش، اظهار کرد: شبکه های مجازی خرید و فروش به بخش فساد اقتصادی دامن می زنند و کسی بر آنها نظارت نمی کند.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی به تلاش مفسدان برای نفوذ به درون دستگاه ها، سازمان ها و تشکل ها اشاره کرد و یادآور شد: دشمن درصدد بسط شبکه فساد اقتصادی در جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه مسئولان نظام اسلامی باید چشمی در درون خود ایجاد کنند تا فساد به داخل دستگاه ها نفود نکند، تصریح کرد: جبهه بی امان نظام اسلامی به ویژه نیروی انتظامی برای مبارزه با شبکه های فساد باید دائمی باشد.

امام جمعه رشت بر مبارزه نظام اسلامی به ویژه نیروی انتظامی با فساد در دو جبهه بیرونی و درونی تاکید کرد و افزود: رصد فعالیت های دشمن برای ایجاد فساد در جامعه حائز اهمیت است ضمن اینکه مسئولان نسبت به درون سازمان و دستگاه زیر مجموعه خود باید خودصیانتی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی با اشاره به اینکه رشوه دهنده، رشوه گیرنده و واسطه برای رشوه هر سه مفسد هستند، بیان کرد: انسان ها به طور مدام نیازمند تذکر به همدیگر هستند زیرا اگر انسان رها شود شیطان به سراغ او می آید بنابراین فضای تذکر به همدیگر را در درون سازمان خود ایجاد کنید.

وی، وجود خلاء های موجود در جامعه را از دلایل ناهنجاری های اجتماعی عنوان کرد و گفت: نباید اجازه داد مفسد این احساس را داشته باشد که در جامعه می تواند مفسده ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه کسانی که متصدی مبارزه با فساد هستند مورد هدف دشمن قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: مفسدان آگاهانه برای ایجاد فساد در جامعه وارد می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی به نزدیک شدن فضای انتخابات در ابتدای سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و یادآور شد: نیروی انتظامی باید حافظ آرای مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه عده ای در تلاش هستند از حضور حداکثری مردم در انتخابات بکاهند، اظهار کرد: افزایش نرخ کالا یکی از مواردی است که حضور مردم در انتخابات را دچار تزلزل کند.

امام جمعه رشت به تلاش برخی برای دنباله روی مردم از افراد سست عنصر در انتخابات اشاره کرد و افزود: در داخل کشور برخی در تلاش هستند عناصر سست عنصر وارد عرصه انتخابات شوند تا مردم و مسئولان به بعضی از ذلت ها تن دهند.

رتبه برتر پلیس گیلان در برخورد با اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی گیلان نیز در جلسه مذکور به تشکیل قرارگاه برخورد با اراذل اوباش در استان اشاره کرد و گفت: گیلان جزو استان های برتر در برخورد با اراذل و اوباش در کشور است.

سردار عزیزالله ملکی از ثبت ۱۷۱ هزار تخلفات طرح ناظر یک در گیلان خبر داد و افزود: ثبت تخلفات طرح ناظر یک نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات در ابتدای سال ۱۴۰۰، بیان کرد: پلیس از آمادگی لازم برای حضور مقتدرانه در صحنه به منظور برخورد با هر گونه اقدامی است.

در جلسه مذکور، تعدادی از خانواده های انتظامی جان باختگان بیماری کرونا و همچنین چند نفر از فرماندهان انتظامی مورد تجلیل قرار گرفته و حکم انتصاب فرماندهان جدید توسط نماینده ولی فقیه در گیلان اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha