پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سیدجمال حسینی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران گفت: آثار شهید مطهری می تواند جوانان را در برابر بسیاری از شبهات دینی واکسینه کند، بنابراین طلاب نباید تنها به مطالعه کتب درسی اکتفا کنند، بلکه یک طلبه آگاه باید بسیاری کتب دینی را مطالعه کند و بر دانش خود بیفزاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجمال حسینی امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه کامیاران، گفت: تحصیل بدون تهذیب و تقوا نمی تواند برای همیشه ماندگار و پویا باشد، بنابراین باید همواره درس و تقوا در کنار هم مورد توجه باشد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران ادامه داد: اگر نگاهی گذرا به زندگی علما و روحانیون دینی داشته باشیم، متوجه می شویم که این بزرگان همواره تحصیل و تقوا را در کنار هم داشته اند و امروز اگر نامی از این عزیزان هست، باید آن را ناشی از روحیه خداترسی، تهذیبی و... آنان دانست.

وی با اشاره به اینکه طلاب باید تهذیب، پژوهش و درس را در کنار هم تجربه کنند، بیان داشت: مسئله دیگری که همواره مورد تایید بزرگان حوزوی است، مطالعه کتب بزرگان دین و انقلاب است، زیرا این آثار مکتوب بهترین اطلاعات را در اختیار طلاب قرار می دهد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران گفت: آثار شهید مطهری می تواند جوانان را در برابر بسیاری از شبهات دینی واکسینه کند، بنابراین طلاب نباید تنها به مطالعه کتب درسی اکتفا کنند، بلکه یک طلبه آگاه باید بسیاری کتب دینی را مطالعه کند و بر دانش خود بیفزاید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha