جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: باید اولویت شهرداری رسیدگی به مناطق محروم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در دیدار با سرپرست شهرداری اهواز و جمعی از اعضای شورای اسلامی اهواز، اظهار داشت: مسئول اگر انقلابی و جهادی باشد باید از روزهای نخست خود را نشان دهد.

وی با ابراز گله‌مندی از وضعیت ورودی‌های اهواز، عنوان کرد: ورودی هر شهر محل قضاوت نسبت به وضعیت آن است. اگر شهرداری‌ها در هر دوره‌ و طول مسئولیت طرحی را آماده می‌کردند، شاهد وضعیت کنونی نمی‌بودیم.

امام‌جمعه اهواز با تأکید بر این‌که‌ برنامه‌ریزی برای ورودی اهواز و مناطق محروم آن انجام شود، ادامه داد: اهواز مرکز استان بوده و مردم ولایتمداری دارد؛ ازاین‌رو نیاز به کسانی دارند که به فکر آن‌ها و رفع مشکلاتشان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، تصریح کرد: مردم حاشیه شهر، شهروند این شهر و ولی نعمات انقلاب هستند و افتخار ما این است که انقلاب اسلامی آمده به آن‌ها خدمت کند.

وی ادامه داد: اگر در مرکز اهواز سرمایه‌گذاری می‌شود در حاشیه آن نیز به همان مقدار لحاظ شود.

امام‌جمعه اهواز با برنامه بودن شهرداری را بسیار بااهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: در این صورت وقتی مردم گوشه و کنار شهر را مشاهده کنند شاهد اتفاقات ایجادشده خواهند بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، اولویت را با مناطق محروم برشمرد و عنوان کرد: اگر ۸ منطقه با ۸ شهردار در اهواز وجود دارد از آن‌ها مطالبه شود. مدیر در بحث شهرداری نباید پشت میز بشیند بلکه باید مردم مسئول را ببینند و امیدوار شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، با تأکید بر استفاده از خرد جمعی و تشکیل‌ هیئت اندیشه‌ورز، ادامه داد: این شورا می‌تواند شهرداری را کمک و در عرصه‌های مختلف همکاری کند.

امام‌جمعه اهواز با اشاره به این‌که در آستانه سال جدید قرار داریم، گفت: در این خصوص باید از ظرفیت‌ همه ادارات استفاده شود و تمام ۸ منطقه شهرداری پای‌کار آیند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد در پایان بر لزوم‌ جمع‌آوری زباله‌ها در برخی مناطق، همکاری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) و پرهیز از استخدام‌های بی‌ضابطه یا سفارشی تأکید کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha