جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
القاعده در یمن

حوزه/ سازمان امنیت و اطلاعات یمن از حضور سازمان تروریستی القاعده و فعالیت سرکرده ها و عناصر آن در استان مأرب و ساختار سازمانی موسوم به "ولایت مأرب" خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سازمان امنیت و اطلاعات یمن برای اولین بار در یک گزارش اطلاعاتی از حضور سازمان تروریستی القاعده و فعالیت سرکرده ها و عناصر آن در استان مأرب و ساختار سازمانی موسوم به "ولایت مأرب" خبر داد.

سازمان اطلاعات در این گزارش به پناهگاه ها، خانه ها و کشتزار هایی که تروریست های القاعده استفاده می کنند و همچنین هتل هایی که در آن مستقر هستند و انبار های سلاح و امداد رسانی، اردوگاه های آموزش و آمادگی نظامی وابسته به آنها و راه های فرار و ارتباط آنها با مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی و حضور آن ها در میان متجاوزان سعودی پرداخت.

این سازمان اشاره کرد: هدف از ارائه این اطلاعات، آشنایی افکار عمومی با عمق توطئه علیه ملت یمن و میزان حمایت و پشتیبانی است که این عناصر جنایتکار از سوی کشور های متجاوز در رأس آن آمریکا دریافت می کنند. حال اینکه آمریکا مدعی است که با آنچه آن را تروریسم می نامد، می جنگد.

سازمان اطلاعات در پایان گفت: گزارش کامل در این خصوص به همراه نقشه ها و جزئیات در رسانه های مختلف داخلی و خارجی منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha