پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محسن رضایی

حوزه/ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سفره مردم و دولت باید یکی باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، محسن رضایی، امروز در جمع مردم الیگودرز استان لرستان، هدف از سفر خود به این استان را جمع آوری نظرات نخبگان و صاحب نظران برشمرد و گفت: پس از جمع آوری نظرات و ارجاع آن به مقام معظم رهبری در مسیر شکوفایی و پیشرفت روزافزون نظام گام برداشته می شود.

وی با اشاره به اینکه مردم استان لرستان مردمی ولایی و شجاع هستند، افزود: نقش آفرینی مردان و زنان لر در دوران انقلاب و دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و باید برای حل مشکلات این مردم بیش از پیش قدم برداشته شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمع اوری نظرات نخبگان برای حل مشکلات کشور در مناطق مختلف است، خاطر نشان کرد: برنامه هفتم توسعه کشور به بهترین شکل ممکن تدوین می شود.

رضایی بیان داشت: وضعیت فعلی اقتصاد کشور زیبنده نظام و مردم نیست و باید برای حل مشکلات در حوزه های مختلف چاره اندیشی شود.

وی گفت: من از همان روز اول که شخصی با نشان دادن کلید برای حل مشکلات کشور جلو آمد هشدارهای لازم را در خصوص ارزش پول ملی کشور ارائه دادم اما کسی این حرف را گوش نکرد .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سفره مردم و دولت باید یکی باشد، خاطر نشان کرد: سفره دولت نباید از سفره مردم جدا باشد چرا که مسئولان خدمتگزار مردم هستند .

رضایی با اشاره به اینکه رانت خوران و افراد نفوذی بازیگران اصلی شده اند، افزود:بلید جلوی رانت و اختلاس ها گرفته شود و در این زمینه هیچ ترسی نداشته باشیم .

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی وفادار به نظام و آرمان های انقلاب هستند، گفت: مردم بابصیرت ایران اسلامی با حضور گسترده خود در انتخابات دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha