شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سبک زندگی رضوی

حوزه/ مسئول طرح زندگی به سبک رضوی گفت: طرح زندگی به سبک رضوی باهدف کاهش طلاق اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام زهیر احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اجرای طرح زندگی به سبک رضوی اظهار داشت: کانون خانواده و بانوان دفتر خادمیاری آستان قدس در قم این طرح را در استان اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: زوج‌هایی که کمتر از سه سال از  ازدواجشان می‌گذرد در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند تا مهارت‌های زندگی را از همان آغاز یاد بگیرند.

حجت‌الاسلام احمدی بیان داشت: هدف این طرح کاهش طلاق در کشور است که در همه استان‌ها اجرا می‌شود.

وی به بخش‌های این طرح اشاره کرد و گفت: برنامه‌های آموزشی را در ۱۰ سرفصل در طول یک سال برای زوجین برگزار می‌کنیم و علاوه بر این در دو سال بعد درزمینهٔ مشاوره، راهنمایی و پشتیبانی این خانواده‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

مسئول طرح زندگی به سبک رضوی ابراز داشت: این طرح بخش‌های دیگری هم دارد که حمایت مالی از زوجین کم‌بضاعت، سرکشی به زوج‌های جوان و اعزام به مشهد از جمله این برنامه‌ها است.

وی بابیان این‌که طرح از سه ماه قبل شروع‌شده است، ابراز داشت: هم‌اکنون طرح با حضور ۱۰ زوج در حال برگزاری است اما در حال حاضر ۲۰۰ زوج ثبت‌نام کرده‌اند.

 مسئول طرح زندگی به سبک رضوی تأکید کرد: زوج‌ها را تقسیم‌بندی کردیم و برای هر گروه ۲۰ نفره سفیر انتخاب‌شده تا کارهای پشتیبانی را این افراد پیگیری کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha