شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 948077
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
پادکست بعثت نور

حوزه/ پادکست بعثت نور، به مناسبت مبعث حضرت رسول(ص) به همت کارگروه رسانه دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه های علوم پزشکی و دولتی شهرستان تربت حیدریه تولید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، پادکست بعثت نور، به مناسبت ایام مبعث حضرت رسول(ص) به همت کارگروه رسانه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های علوم پزشکی و دولتی شهرستان تربت حیدریه تولید شد.

حجت الاسلام صافدل، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های تربت حیدریه ضمن گرامیداشت مبعث، این عید بزرگ اسلامی که یادآور هدیه بزرگ و آسمانی برای بشریت است، گفت: ۲۷رجب روز بارش انوار رحمت الهی و رستاخیز معنوی انسان و مایه تحول، پاکساری بشریت و سرآغاز روزی است که انسان به یکتاپرستی و کرامت دعوت شده است.

وی ادامه داد: نبی مکرم اسلام(ص)، هدف نهایی از بعثت خود را به کمال رساندن مکارم اخلاقی و رشد عقلی بشریت به سر حد کمال عنوان فرموده است و از این منظر، عید مبعث را باید آغاز نهادینه شدن فضیلت‌ها و سبک زندگی اسلامی در میان مردم دانست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های تربت حیدریه با بیان این که یکی از نیازهای ضروری جامعه در هر زمان، اخلاق مداری و رعایت عالمانه و اندیشمندانه مسائل اخلاقی در سبک زندگی است، ابراز کرد: مبعث، میعادگاه بعثت خاتم رسولان(ص) به عنوان اسوه اخلاق مداران جهان بوده و معیار و ملاک هر فرد و دستگاه، باید تاسی عالمانه به سیره اخلاقی والای رسول الله(ص) و آن منش ستودنی باشد.

 حجت الاسلام صافدل با بیان این که در راستای بزرگداشت این عید بزرگ، پادکست بعثت نور به همت تلاشگران کارگروه رسانه دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه تولید شده است، عنوان کرد: این پادکست با ضبط امیر محمد لعلیان و تدوین علی غلامی، از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و نویسندگی امیر خاکراه، کارشناس دفتر نهاد مقام معظم رهبری تولید شده است که عزیزان علاقه مند می توانند این پادکست را در ذیل همین خبر بشنوند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha