سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سید احمدرضا شاهرخی - لرستان

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینکه پیوند دستگاه های دینی فرهنگی بیش از پیش محکم شود، گفت: محتوای برنامه دستگاه های دینی فرهنگی با هم هماهنگ و منسجم باشد تا خروجی موفقی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در همایش فصلی ائمه جمعه استان لرستان که در دفتر امام جمعه کوهنانی شهرستان کوهدشت برگزار شد با تبریک فرا رسیدن عید مبعث، گفت: برای ترویج سیره نبوی و اخلاق پیامبر مهربانی محمد مصطفی (ص) باید تلاش های تبلیغی گسترده ای صورت گیرد . 

وی با اشاره به اینکه برای تحقق برنامه های دینی و فرهنگی و کارکرد مطلوب تر این برنامه ها باید برنامه ریزی های منسجم و هدفمند صورت گیرد، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی های گسترده ای برای اعتلای برنامه های فرهنگی پایگاه های نماز جمعه، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اندیشیده و اتخاذ گردد. 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه جریان سازی دینی و فرهنگی سالم، ملت ایران را در یک قرن از حالت تدافعی به تهاجمی تبدیل کرد، گفت: مردم انقلابی و آزاده پس از اعتراض به نظام سلطه پهلوی، حکومت جمهوری اسلامی ایران را در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ با رهبری خردمندانه امام خمینی (ره) به پیروزی رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: وقتی جریان سازی دینی و مذهبی با پشتوانه الهی و رهبری داهیانه و خردمندانه صورت گیرد، قطعا حق پیروز خواهد شد و حکومتی اسلامی به نام جمهوری اسلامی ایران شکل خواهد گرفت . 

وی در پایان با تاکید بر اینکه پیوند دستگاه های دینی فرهنگی بیش از پیش محکم شود، یادآور شد: محتوای برنامه دستگاه های دینی فرهنگی با هم هماهنگ و منسجم باشد تا خروجی موفقی داشته باشد.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha