جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسنی حلم

حوزه/ دبیر بنیاد مهدویت استان همدان گفت: مهدویت یعنی امیدواری به آینده و این موضوعی است که دشمن به خوبی آن را درک کرده و برای کم رنگ شده آن در جامعه در حال برنامه ریزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام سیدمرتضی حسنی حلم، دبیر بنیاد مهدویت استان همدان، بعد از ظهر امروز در جمع اعضا بنیاد مهدویت با تاکید بر اینکه برنامه های این بنیاد برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار داشت: مهدویت یعنی امیدواری به آینده و این موضوعی است که دشمن به خوبی آن را درک کرده و برای کم رنگ شده آن در جامعه در حال برنامه ریزی است.

وی با اشاره به اینکه موفقیت های امروز بنیاد مهدویت متعلق به همه دستگاه‌هایی است که در این عرصه فعالیت داشته‌اند، مطرح کرد: برای دستیابی به اهداف اصلی و آشنایی اقشار مختلف با فرهنگ مهدویت، لازم است از تمام ظرفیت‌های موجود به نحو احسن بهره برداری کنیم و لذا سیاست مجموعه مهدویت نیز بر آن است که با ایجاد ارتباط بین بخشی بین دستگاه های مختلف، به اهداف اصلی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های صورت گرفته تا به امروز خوب بوده اما کافی نیست، گفت: در شرایط فعلی شاهد هجمه‌های شدیدی از طرف دشمنان قسم خورده ای هستیم که شبانه روز در حال فعالیت هستند و با استفاده از ابرازهای تبلیغاتی خود به دنبال ضربه به اعتقادات مذهبی مردم و خصوصا جوانان هستند.

وی افزود: فضای فعلی را باید یک اقیانوس بی کرانی بدانیم که دشمن در آن در حال فعالیت است و در قالب های مختلف به دنبال به فرهنگ اسلام حمله می کنند بنابراین این وظیفه ما است که در این اقیانوس بیکران حضور پیدا کنیم و با تمام توان به مقابله با نقشه های دشمنان بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ دارای دو نیمه شعبان است، خاطر نشان کرد: این اتفاق را باید غنیمت بشماریم و با توانی چند برابری برای ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه تلاش کنیم.

در پایان این جلسه نیز اعضا جلسه به بیان دیدگاه و نظارت خود برای فعالیت این بنیاد در سال آینده پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha