سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نشست مشترک مسئولاین دفتر تبلیغات و مؤسسه دارالزهراء(س)

حوزه/ نشست مشترک مسئولین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با مسئولین مؤسسه آموزش مبلّغ دارالزهراء سلام الله علیها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این جلسه که در محل موسسه دارالزهرا سلام الله علیها برگزار گردید، حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی قم، از توجهات ویژه مرجعیت شیعه حضرت آیة اللّه العظمی صافی گلپایگانی (دام‌ظلّه‌الوارف)  به امر آموزش و تبلیغ با محوریت دین، قدردانی نمود و خاطر نشان کرد که دفتر تبلیغات اسلامی با تمام ظرفیت های موجود، از دانش پژوهان و مبلّغان این موسسه مبارکه حمایت خواهد کرد.


در ادامه  دکتر سلیمانی، مسئول مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی از تعاملات فی مابین ابراز خرسندی نمود و بر تقویت آن تاکید کرد.


در انتهای این دیدار حجت الاسلام کمال، مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های تخصصی موسسه  اعلام نمود این مرکز آمادگی خود را جهت تشکیل پرونده تبلیغی ویژه دانش پژوهان این موسسه، بدون هیچ پیش شرطی،اعلام می نماید.


لازم به ذکر است:دانش پژوهانی که درخواست تشکیل پرونده تبلیغی دارند در اسرع وقت به واحد معاونت تبلیغ موسسه مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha