شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دوره تربیت نورطلبگی

حوزه/ دوره تربیتی نور طلبگی به همت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان آشخانه در راستای تقویت بنیه اعتقادی، اخلاقی طلاب و همچنین بایستگی های طلبگی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، دوره تربیتی نور طلبگی به همت مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) شهرستان آشخانه در مدت سه روز با حضور طلاب و اساتید در راستای تقویت بنیه اعتقادی، اخلاقی طلاب و همچنین بایستگی های طلبگی برگزار شد.

برگزاری کارگاه های تجوید، روخوانی و روان خوانی قرآن با حضور سرکار خانم میرزایی برای طلاب سال های پیش نیاز و اول و دوم و همچنین کارگاه اعتقادی، اخلاقی با حضور سرکار خانم مرضیه شاه محمدی برای تمامی پایه ها از جمله برنامه های دوره سه روزه تربیتی نور طلبگی بود.

همچنین برگزاری جلسه اخلاق و خانواده با حضور سرکار خانم حیدری، برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع بایستگی های طلبگی با حضور اساتید ارجمند به همراه برپایی مراسم های معنوی و معرفتی در راستای اعتلای اخلاقی برای طلاب و عموم بانوان شهرستان از دیگر برنامه هایی بود که با استقبال روبرو شد.

اساتید پس از اجرای برنامه ها نیز ضمن حضور در فضای خوابگاه ها، با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی پاسخگوی سوالات طلاب به همراه مشاوره و هدایت تحصیلی آنان بودند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha