سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: مردم کُرد از مَنظر مقام معظم رهبری، مردمانی دارای ویژگی برجسته فرهنگی و انقلابی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با انتشار تقریظ حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «عصرهای کریسکان» امروز با حضور سردار حسین سلامی؛ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در این مراسم، اظهار داشت: مردم کُرد از مَنظر مقام معظم رهبری، مردمانی دارای ویژگی برجسته فرهنگی و انقلابی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب حق مردم شریف منطقه کُردستان در پشتیبانی از نیروهای مجاهد که به مجاهدین انصار تعبیر و شامل مجاهدین منطقه می شوند، کارنامه موفقی از خود برجای گذاشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار کرد: همکاری و تعامل مردم کردستان با نیروهای انقلابی و از سوی دیگر تقدیم بیش از ۵۴۰۰ شهید نشان دهنده حس میهن پرستی مردم این استان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: ایمان و ارادت به رسول اکرم (ص)، وفاداری به انقلاب و نظام اسلامی و... از جمله ویژگی های مردم دلاور استان کردستان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار گفت: مردم کُرد عملا با رشادت ها و ایثارگری های خود وفاداری خود به این نظام و انقلاب الهی و مردمی را به عینه نشان داده اند و اکنون نیز در خط مقدم مقابله با گروه های معاند و تروریست قرار دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha