جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بزرگترین دستاورد دفاع مقدس برای امروز برجسته کردن شعار «ما می توانیم» و اتکا به توان ملی و داخلی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، امروز در دیدار اعضای ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی که در دفتر امام جمعه تبریز برگزار شد، با اشاره به نقش مردم در اداره جنگ تحمیلی را از شاخصه های مهم دفاع مقدس برشمرد و گفت: بسیج مردمی ابتکار فراموش نشدنی حضرت امام خمینی(ره) بود که موجب نصرت رزمندگان اسلام  شد.

وی افزود: وجهه سرمایه سازی در حوزه دفاع مقدس با عنایت به  سرمایه انسانی و معنوی و فرهنگی را باید تقویت و این گنج تمام نشدنی را به نسل های آتی منتقل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: بزرگترین نکته دفاع مقدس برای امروز، برجسته کردن شعار «ما می توانیم» و اتکا به توان ملی و داخلی است.

وی با بیان اینکه ما امروز این وحدت ملی را مرهون دفاع مقدس هستیم، یادآور شد: این وحدت بین آحاد ملت و نیروهای مسلح وحدت حقیقی بود و نه لفظی.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، اعتماد مطلق رزمندگان اسلام در دفاع مقدس به وعده های نصرت الهی را از مولفه های مهم دفاع مقدس نام برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha