جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهر آرا قزوین

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: امروز «طلبه» صدای انقلاب است و کار طلبگی پیام رسانی دین و انقلاب است و باید علوم ناب محمدی(ص) را در دنیا منتشر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهرآرا، عصر امروز در جمع طلاب جهادی مدرسه علمیه سردارین قزوین با بیان حدیثی از حضرت علی (علیه السلام)، گفت: بهترین انسانها کسانی هستند که از فرصت ها استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تقوا به معنای خود کنترلی و مراقبت آگاهانه از روی عقل است. تقوا یعنی اختیار نفس را به دست گرفتن و تحصیل مقدمه همین امر و تهذیب است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز «طلبه» صدای انقلاب است و کار او پیام رسانی دین و انقلاب است و باید علوم ناب محمدی(ص) را در دنیا منتشر کند.

وی ادامه داد: طلاب با آگاهی دقیق وارده حوزه علمیه شده و با شناخت کامل هدف خود را انتخاب می کنند.

حجت الاسلام مهر آرا عنوان کرد: با توجه به فرصت خوب تحصیلی که امروز در حوزه های علمیه ایجاد شده، طلاب باید با جدیت و تلاش در زمینه علم آموزی گام برداشته و  تحصیل و تهذیب را توامان با هم رشد دهند تا بتوانند به فردی تاثیر گذار در جامعه تبدیل و رسالت طلبگی خود را به خوبی انجام دهند.

مدیر مدرسه علمیه سردارین بیان کرد:  اگر کسی با دین، ولایت و اهل بیت(ع) سر و کار نداشته باشد، زندگی دنیا و آخرت او رو به ضلالت و گمراهی خواهد بود.

وی اظهار کرد: یکی از دغدغه های زندگی انسان ها، تامین نیاز های مادی و زندگی قابل قبول و آبرومند است و باید به این نکته یقین داشت که خداوند رزق و روزی بندگان خود را برایشان مقدّر کرده است.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: تحصیل، مقدمه تهذیب و تزکیه هدف است و طلاب در زمان تحصیل باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha