پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: حقیقتاً طلاب و روحانیون جانباز، مایه افتخار جامعه و نظام اسلامی ما هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری طی سخنانی در جلسه تجلیل و تقدیر از اعضای شورای بسیج مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع)- طلاب و فضلای جانباز- که با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد عابدی در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، با اشاره به فیوضات عظیم ماه رجب و مناسبت های مختلف در این ماه عزیز اظهار داشت: طلاب و روحانیون جانباز در مسیر کسب رضای الهی و خدمت به اسلام و انقلاب، با ایثار و جانفشانی خود نشان داده اند که نه در حرف بلکه در مقام عمل، پای ارزش ها و آرمان ها ایستاده و در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب هستند.


وی همچنین ضمن تقدیر از استاد احمد عابدی و زحمات ویژه ایشان در مدرسه علمیه جانبازان و دیگر عرصه های فرهنگی و مدیریتی و آموزشی گفت: شما عزیزان کسانی هستید که بخش عمده ای از عمر خود را در مسیر آرمان های امام راحل و تبعیت از خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری گذرانده و اینک نیز طلایه دار دفاع از ارزش ها و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی هستید و خدمات و زحمات شما بر هیچ انسان منصفی پوشیده نیست.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم در ادامه با بیان این که ما در برابر نعمات و الطاف الهی باید شکرگزار باشیم و لازمه قدردانی از این بابت، خدمت به دین است، ابراز داشت: آن چه مسلم است این که همه اولیا و انبیا و ائمه اطهار(ع) برای این آمده اند که فدای دین خدا شوند و این مساله بسیار مهمی است، کما این که در روزگار ما نیز امام راحل خود فدای دین خدا بود و به خاطر اخلاص والایش، پروردگار عالم به راه و نهضت و کلامش برکت و نورانیت ویژه ای داد.


وی افزود: در طول این چهار دهه نیز به عینه دیدیم که به لطف الهی ، پیام انقلاب اسلامی ایران به رهبری ایشان در دنیا صادر شد و همین انقلاب توانست دنیای استکبار به خصوص آمریکای جنایتکار را خوار و ذلیل کند.


حجت الاسلام و المسلمین اکبری همچنین گفت: دوران هشت دفاع مقدس، حقیقتاً دانشگاه انسان سازی بود و ما برکات بالای معنوی و تربیتی در آن دیدیم و امروز نیاز داریم که آن ارزش ها و آرمان ها را دنبال کنیم.


وی تأکید کرد: حضور علما و طلاب و فضلای حوزوی در دوران دفاع مقدس مایه افتخار و برکات بود و امروز شما طلاب و روحانیون عزیز و جانباز ، مایه فخر و مباهات همه ما هستید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha