پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر این که نظام اسلامی با شادی مردم مخالف نیست، گفت: مسئولان ادارات میراث فرهنگی و گردشگری شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل باید مدیران خانه های تاریخی را نسبت به رعایت شئونات اسلامی گرشگران توجیه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، شامگاه دوشنبه ۱۸ اسفند در دیدار اعضای شورای امربه معروف و نهی از منکر، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج، معاونان سیاسی اجتماعی کاشان و آران و بیدگل، امام جمعه و فرماندار آران و بیدگل با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) و تبریک فرارسیدن عیدمبعث پیامبراکرم (ص)، رفع ناهنجاری های اجتماعی را نیازمند فرهنگ سازی و پشتیبانی قوی قضایی دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید با ظرافت و روش های درست بیان شود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان با کشف حجاب به دنبال کاهش ارزشهای الهی هستند، افزود: رفع آسیب های اجتماعی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و بدحجابی نیازمند اتحاد و همدلی و عزم همگانی است.

وی، تشکیل اتاق فکر مشترک با حضور روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و نخبگان، سپاه، نیروی انتظامی بریا رفع معضلات فرهنگی شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل را ضروری دانست و گفت: قطعا تشکیل اتاق فکر و کمیته های منسجم مشترک با حضور نیروهای توانمندف تاثیرگذاری بیشتری در رفع آسیب های اجتماعی دو شهرستان خواهد داشت.

آیت الله سلیمانی با تاکید بر الزام مدیران تورهای گردشگری به رعایت شئونات اسلامی، گفت: مسئولان ادارات میراث فرهنگی  و گردشگری شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل باید مدیران خانه های تاریخی را نسبت به رعایت شئونات اسلامی گرشگران توجیج کنند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه نظام اسلامی ایران با شادی مردم مخالف نیست، اظهار کرد: باتوجه به اینکه بعضی از افراد به خاطر شرایط کرونایی افسرده هستند باید بستر نشاط فرهنگی با رعایت شئونات اسلامی فراهم شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های شورای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و با تاکید برتوجه بیشتر به نیازمندی های فطری مردم، گفت: همان طور که طبیعت برای مردم نشاط آور است کارهای فرهنگی نیز تاحدی باید برای مردم نشاط آور باشد.

 در پایان با توجه به کسب رتبه نخست ستاد امربه معروف و نهی از منکر کاشان در استان اصفهان، از دبیر این ستاد تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha