سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 948472
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کتاب

حوزه / همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور طرح «پیک کتاب» در کاشان کلید خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان زینب سادات واسعی، مسئول اداره کتابخانه های عمومی کاشان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: طرح «پیک کتاب» با توجه به شیوع کرونا و ارائه خدمات مناسب این ایام توسط کتابخانه ها در کتابخانه عمومی سید ابوالرضا راوندی کاشان اجرا می شود.

وی افزود: شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس  کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی موجب کاهش ارائه خدمات به مخاطبین کودک و نوجوان شد و همکاران بیشترین خدمات کتابخوانی و برنامه های فرهنگی را در فضای مجازی انجام می دهند، لذا در طرح «پیک کتاب» در روزهای شیوع کرونا می توان علاوه بر درخانه ماندن و مصون ماندن کودکان از این بیماری، از فضای مطالعه و کتاب و کتابخوانی نیز دور نماند.

واسعی اظها کرد کرد: در گام اول کتابخانه عمومی سید ابوالرضا راوندی مسئولیت اجرای این طرح را با هدف تسهیل دسترسی اعضا کودک و نوجوان  کتابخانه به منابع مکتوب و تحویل کتاب درب منازل را بر عهده گرفته است

مسئول اداره کتابخانه های عمومی کاشان افزود: اعضای فعال کتابخانه می توانند روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته از طریق از طریق سامانه کتابخانه های عمومی با آدرس samanpl.ir ابتدا کتابخانه مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و سپس با شماره ۰۳۱۵۵۴۴۷۷۴۸ تماس گرفته و کتاب مورد نظر خود را سفارش بدهند تا از طریق پیک برای ایشان ارسال شودواسعی افزود: اجرای مرحله اول این طرح ویژه کودکان و نوجوانان است و قابلیت گسترش طرح برای گروه های سنی دیگر نیز وجود دارد.

واسعی افزود: اجرای مرحله اول این طرح ویژه کودکان و نوجوانان است و قابلیت گسترش طرح برای گروه های سنی دیگر نیز وجود دارد.

گفتنی است، کتابخانه عمومی سید ابوالرضا راوندی (ره) خیابان باباافضل کوچه شهید علی فلاح (جنب دبیرستان محتشمی) واقع شده است. بتدا کتابهای مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و سپس با شماره تلفن کتابخانه به شماره ۰۳۱۵۵۴۴۷۷۴۸ تماس گرفته و کتاب مورد نظر خود را سفارش بدهندتا از طریق پیک برای ایشان ارسال  شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha