جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جهادی

حوزه/ با آرد تهیه شده توسط گروه جهادی مرحوم جلال‌فر و همکاری خوب کانون مساجد، روزانه تا ۶ هزار قرص نان تولید و در اختیار مردم شهر زلزله زده سی‌سخت قرار می‌گیرد.

شایان نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به همکاری گروه‌های مختلف جهادی در امدادرسانی به مردم زلزله‌زده شهر سی‌سخت، اظهار کرد: پس از زلزله شاهد حضور گسترده این گروه‌ها در منطقه سی‌سخت بودیم و همین حضور موجب شد تا بر بسیاری از مشکلات غلبه شود.

وی ادامه داد: یکی از گروه‌های جهادی که همکاری گسترده‌ای در این روزهای سخت پس از زلزله در شهر سی‌سخت داشت گروه جهادی مرحوم محمدجواد جلال‌فرد بود که در زمینه‌های مختلف به یاری مردم این شهر زلزله‌زده شتافت.

نادری گفت: در یکی از اقدامات خوب و پسندیده این گروه جهادی ۵۰ کیسه آرد خبازی تهیه و در اختیار نانوایی سیار رایگان کانون مساجد استان قرار داد تا نان مورد نیاز مردم به صورت گستره و روزانه تهیه شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس روزانه با آرد تهیه شده توسط گروه جهادی مرحوم جلال‌فر و همکاری بسیار خوب کانون مساجد استان روزانه تا ۶ هزار قرص نان تولید و در اختیار مردم شهر زلزله زده سی‌سخت قرار می‌گیرد.

نادری گفت: علاوه بر این گروه جهادی ۲۰ دستگاه هیتر فن‌دار درجه یک و تعدادی بسته‌های معیشتی و کارت هدیه نقدی در نقاط مختلف در اختیار مردم زلزه‌زده سی‌سخت قرار داده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خبرنگار IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    0 0
    جناب نادری چه مسئولیتی دارن؟