پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
استاد تحریری

حوزه/آیین رونمایی از کتاب «اربعمائه» اثر استاد تحریری ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۹ با حضور مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمود تحریری «معاون فرهنگی مرکز تخصصی اخلاق و معنویت» در گفت و گویی ضمن تبریک عید سعید مبعث با اشاره به راه اندازی این مرکز اظهار داشت: مرکز مذکور تحت اشراف استاد محمدباقر تحریری و بر اساس بیانیه گام دوم و لزوم ورود افراد متخصص در حوزه اخلاق و معنویت در منزل مرحوم آیت الله شیخ علی پهلوانی(سعادت پرور) راه اندازی شده است.

وی در ادامه گفت: مراسم جشن مبعث و آیین رونمایی از اثر جدید آیت الله تحریری با عنوان «اربعمائه» با حضور آیت الله اعرافی "مدیر حوزه های علمیه" و حجج اسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد «معاون آموزش حوزه های علمیه» و محمد عالم زاده نوری «معاون تهذیب حوزه های علمیه» به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مرکز تخصصی اخلاق و معنویت تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین وزیری فرد و مدیحه سرایی حاج عباس حیدرزاده برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم روز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰ به صورت مجازی و در مرکز تخصصی اخلاق و معنویت واقع در قم، خیابان ۱۹ دی(باجک) کوچه یک (روبروی مخابرات) برگزار خواهد شد که از طریق سایت «هیئت آنلاین» و با مراجعه به لینک heyatonline.ir/heyat/۴۰ قابل مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha