چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
جلسه با طلاب

‎حوزه / مدیر حوزه علمیه هرمزگان در برنامه «تریبون آزاد مجازی» به پرسش ها و دغدغه های طلاب و اساتید مدارس علمیه استان پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، «تریبون آزاد مجازی» طلاب هرمزگان، با هدف تقویت روحیه مطالبه گری با حضور مدیر حوزه علمیه استان، به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در تریبون آزاد طلاب استان گفت: دغدغه های طلاب از جنس دغدغه های خیر خواهانه و اعتلا و پیشرفت حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام نادر حقیقی ادامه داد: حوزه علمیه استان در بحث جذب علاقه مندان برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته است و روحانیون با تجربه به مناطق مختلف  اعزام شده اند و تفاهم نامه ای هم با آموزش و پرورش در بحث بکارگیری مشاوران روحانی در مدارس منعقد شده است.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان با بیان تحقق مدرسه واحد و اجرای طرح آمایش در سطح استان، بیان کرد: با اجرای طرح مدرسه واحد، تمام مدارس علمیه استان در سطح قابل قبولی از نظر علمی قرار خواهند گرفت و اساتید برتر در تمام مدارس علمیه حضور خواهند یافت.

 وی افزود: با اجرایی شدن طرح آمایش حوزه های علمیه که سند چشم انداز حوزه است، سال های آینده شاهد بکارگیری روحانیون در مشاغل مختلف متناسب با شأ طلبگی خواهیم بود.

بر پایه این گزارش، جلسه پرسش و پاسخ به مدت ۲ ساعت با حضور طلاب و اساتید برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha