پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 949001
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: زمانی به شهری می توان نمره ۲۰ داد که شهردار، فرماندار، مسئول ادارات، امام جمعه، بسیج، جناح ها و گروه های سیاسی، روحانیون، مردم و... در کنار هم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، در جشن عید مبعث پیامبر اکرم(ص)، در آستان امامزاده سلیمان (ع) شهر مشکات، به اخلاق نیکوی پیامبر(ص) اشاره کرد و اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) با اخلاق نیکو توانست جامعه بشری و اعراب را هدایت و در مسیر درست عبودیت، زندگی و حیات طیبه قرار دهد و عامل وحدت بین مردم جاهلی که دختران خود را زنده به گور می کردند، باشد.

وی، ایجاد وحدت و همدلی بین گروه های سیاسی را موجب ناامیدی دشمنان و پیشرفت کشور دانست و گفت: زمانی به شهری می توان نمره ۲۰ داد که شهردار، فرماندار، مسئول ادارات، امام جمعه، بسیج، جناح ها و گروه های سیاسی، روحانیون، مردم و... در کنار هم باشند .

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود : الگو گرفتن از اخلاق و منش حضرت محمد (ص) جامعه را در مسیر هدایت، وحدت، محبت و عشق به انسان‌ها قرار می‌دهد.

آیت الله سلیمانی در پایان با قدردانی از شهردار مشکات و تجلیل از خانواده شهدای این شهر، با بیان اینکه قدرت همگان در وحدت دینی شکل می گیرد، گفت: امیدواریم در لوای بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص )، در کنار گلزار شش شهید گمنام و دو امامزاده والامقام، اتحاد و همدلی در شهرمشکات بیش از پیش تحقق پیدا کند.

 در ابتدای این مراسم، رضا زاده، شهردار مشکات با ارائه گزارشی از فعالیت ها، گفت: به دلیل کمبود امکانات، با مشارکت مجمع خیرین شهر قدم های بزرگی در جهت توسعه و عمران برداشته خواهد شد.

 وی  به اهدای ۲ هزار مترمربع زمین برای زیر ساختهای شهری از طرف مجمع خیرین شهر مشکات اشاره کرد و افزود: با تصویب  بودجه سال آینده شهرداری مشکات در شورای اسلامی شهر، سرانه اعتباری مردم این شهر از ۸۶۰ هزار تومان به بیش از یک میلیون و پانصدهزار تومان رسید.

گفتنی است، آیت الله سلیمانی در سفر به شهر مشکات پس از شرکت در آیین درخت کاری، کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی، نشست با مسئولان، اعضای شورای اسلامی شهر و روحانیون، با خانواده معظم شهدا نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha