چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
موسوی اعظم

حوزه/امام جمعه موقت یاسوج گفت: توحش آل‌سعود از اعراب جاهلی بیشتر است که کودکان و مظلومان یمن را به خاک و خون می کشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج با بیان این که استکبار جهانی همه امکانات خود را در اختیار آل‌سعود برای نابودی مردم یمن قرار داده است، اظهار کرد: اتحاد، ایمان و باور به هدف مردم یمن موجب شده که استکبار جهانی و آل سعود در برابر ملت یمن، شکست و سرافکندگی را شاهد باشند.

امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: الان که یمنی‌ها ریاض را می‌زنند به فکر آتش‌بس افتاده‌اند، چرا قبل از این، از آتش‌بس سخن نمی‌گفتند. امارات و عربستان با حمایت آریکا علیمه مردم یمن دست به دست هم دادند، اما در برابر اتحاد و ایمان یمنی ها تسلیم شده‌اند.

موسوی‌اعظم یادآور شد: توحش آل‌سعود از اعراب جاهلی بیشتر است که کودکان و مظلومان یمن را به خاک و خون می کشند.

امام جمعه موقت یاسوج با انتقاد شدید از دوست‌داران آمریکا در داخل کشور، گفت: عده‌ای که در کشور مشتاق غرب هستند و ایمان و عاطفه را زیر پا گذاشته‌اند، هنوز ماهیت استکباری آمریکا را نمی‌فهمند.

وی گفت: هنوز که هنوز است عده‌ای تا نام آمریکا را می‌شنوند، شیفته می‌شوند و فکر می‌کنند این کشور استکباری منجی آن‌هاست، در حالی که خودش در بدبختی  دست و پا می‌زنند و با بحث مذاکره همچنان به آمریکا دل بسته‌اند.

این خطیب جمعه با اشاره به اینکه باور به یاری و نصرت خدا داریم، تاکید کرد: نباید دست به دامن کشورهای منحرف و مشرک‌ها شویم؛ این وضعیت انگلیس و فرانسه است که امروزه می‌بینیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha