شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بنابی

حوزه / مدیر حوزه علمیه بناب گفت: سپاه برآمده از جوانان برومندی است که با نثار خون خود، امنیت و اقتدار را برای ملت به ارمغان آورده‌ و شاهد بوده‌ایم پس از تشکیل سپاه، این نیرو در کنار مردم آماده مجاهدت بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، آیت الله شیخ عبدالمجیدباقری بنابی، مدیر حوزه علمیه بناب، امروز در جمع پاسداران و سربازان سپاه بناب، مأموریت و رسالت سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی در تمامی جوانب آن برشمرد.

مدیر حوزه علمیه بناب ادامه داد: سپاه برآمده از جوانان برومندی است که با نثار خون خود، امنیت و اقتدار را برای ملت به ارمغان آورده‌ و شاهد بوده‌ایم پس از تشکیل سپاه، این نیرو در کنار مردم آماده مجاهدت بوده است.

 وی افزود: در عرصه دفاعی، بخش بزرگی از توانمندی‌های عظیم موشکی و پهپادی را مدیون دلیرمردان سپاه هستیم که در کنار ارتش در مسیر مبارزه با دشمنان، قد علم کرده‌اند و همچنان سینه خود را آماج دشمنی‌ها می‌کنند تا ملت ایران در آسایش و آرامش باشد.

آیت الله باقری بنابی، ورود سپاه به عرصه سازندگی را از دیگر مولفه‌های موفق عملکرد سپاه عنوان و بیان کرد: مجاهدت در عرصه فرهنگی و جنگ نرم دشمن با عملکرد موفق سپاه همراه بوده است و در حوزه‌های مقابله با دشمنان نظام در عرصه‌های اطلاعاتی نیز سپاه خیره‌کننده ظاهر شده و دشمنان را منکوب ساخته است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز پاسدار و ولادت امام حسین(ع) و روز جانباز بیان داشت: روزهای سخت جنگ طی شد و زخم‌های جنگ بر دل و جان جانبازان غیور ما باقی ماند که اسوه‌های ایثار و مقاومت هستند و آنان همچون شهدای زنده، در جامعه نورافشانی می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه بناب با تأکید بر اهمیت پاسداشت خانواده‌های شهدا و جانبازان، گفت: تأکید رهبر انقلاب اسلامی بر تکریم این عزیزان است و دستگاه‌ها وظیفه دارند که به بهترین شکل این عزیزان را مورد توجه قرار دهند و حرمت آنان را حفظ کنند.

وی در پایان، پاسدار نمونه اسلام و انقلاب را سردار قاسم سلیمانی نام برد و گفت: این مرد الهی با اتکای به خدا و بهره جستن از سیره ائمه اطهار(ع) توانست تعهد و ولایتمداری خود را به انقلاب ثابت کند و به آرزوی خودش که همانا شهادت و جهاد در راه خدا بود برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha