سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین شمس

مدیر حوزه علمیه یزد گفت: رسالت حوزه های علمیه کار پیغمبرانه است، بنابراین باید در مرحله اول خود معرفت داشته باشیم تا بتوانیم به دیگران نیز معرفت و آگاهی بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، در جلسه معاونان و کادر اجرایی مدیریت حوزه علمیه استان یزد با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علی علیه السلام گفت: همواره باید با انجام وظایف شکرگزار نعمت های عام و خاص خداوند متعال باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: در انجام وظایف باید نیت خالصانه و الهی باشد، خود را سرباز امام زمان (عج) بدانیم و هدفمان خدمت به ائمه اطهار و اسلام و مسلمین باشد و به این خادمی افتخار کنیم.

وی افزود: سستی، خستگی و امور دنیوی نباید باعث کوتاهی در انجام فعالیت ها بشود و بدانیم زندگی دنیوی فناپذیر است و با مرگ همه چیز از بین خواهد رفت مگر اعمالی که با نیت الهی انجام شده باشد، بنابراین بدانیم برای چه خلق شده ایم و هدف از زندگی چیست که اگر چنین باشد یقینا کارها را به درستی انجام گرفته و به آرامش واقعی خواهیم رسید.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با اشاره به رسالت حوزه های علمیه، گفت: رسالت حوزه های علمیه کار پیغمبرانه است، بنابراین باید در مرحله اول خود معرفت داشته باشیم تا بتوانیم به دیگران نیز معرفت و آگاهی بدهیم.

وی در پایان بر برگزاری منظم دروس اخلاق ویژه طلاب، اساتید و خانواده هایشان تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha