پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ناصر رفیعی

حوزه/ از دلایل انتشار مطالب سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی می توان به اتقان، کاربردی بودن، منظم و دسته بندی شده مطالب ایشان اشاره کرد؛ به همین دلیل، مطالب ایشان برای تمام اقشار قابل استفاده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام  علی اکبر مومنی در گفت و گویی از انتشار مطالب سخنرانی های حجت الاسلام والمسلمین رفیعی، در قالب کتاب خبر داد.

وی گفت: به منظور بهره‌مندی بیشتر مبلغان سراسر کشور از مطالب مجموعه سخنرانی های حجت الاسلام والمسلمین رفیعی،گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نظر دارد این سخنرانی ها را در قالب کتاب و با نظارت مستقیم حجت الاسلام و المسلمین رفیعی منتشر نماید.

وی به ویژگی های محتوای سخنرانی های این خطیب توانا اشاره کرد و گفت: از دلایل انتشار مطالب سخنرانی ایشان می توان به اتقان، کاربردی بودن، منظم و دسته بندی شده مطالب ایشان اشاره کرد؛ به همین دلیل، مطالب ایشان برای تمام اقشار قابل استفاده است.

رئیس گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر لزوم ثبت و انتشار مطالب مورد نیاز جامعه اشاره و تصریح کرد: مطالب ناب و مورد نیاز برای استفاده عموم مردم و به خصوص مبلغان محترم سراسر کشور باید ماندگار شوند و یکی از راه های ثبت و ماندگاری مطالب سودمند، مکتوب و منتشر شدن آن است.

وی، مستند بودن محتوای تبلیغی را مهم برشمرد و افزود: بسیاری از کتاب های سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی که منتشر شده است، متاسفانه مستند نیستند، اما در انتشار کتاب مذکور، مجموعه سخنرانی های ایشان توسط گروه تولید محتوا مستندسازی و ویرایش می شود و پس از نظارت حجت الاسلام رفیعی، منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی خاطرنشان کرد: اولین مجموعه سخنرانی های دکتر رفیعی با عنوان "رشد و تعالی از منظر قرآن و روایت" آماده چاپ است و به زودی منتشر خواهد شد؛ مبلغان محترم می توانند با مراجعه به سایت تولید محتوای فرهنگی این معاونت به نشانی https://tm.balagh.ir/‎ از زمان انتشار و نحوه خرید این اثر مطّلع شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha