شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / با حضور نماینده ولی فقیه در قزوین، توزیع ۸ هزار بسته کمک معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بین نیازمندان و محرومان استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در رزمایش همدلی و احسان که از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: خدا را سپاسگزاریم که برای چندمین بار محل برگزاری نماز جمعه و مصلی، مملو از مایحتاج زندگی کسانی شده است که نیازمند هستند و در این شرایط خاص دچار آسیب شده‌اند.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: این میزان از کمک‌ها که دوره‌های مختلف در مسجدالنبی(ص) توزیع شده است، در محل‌های دیگر نیز صورت گرفته و فقط از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، دهمین مرحله کمک‌ها را شاهد هستیم و ان‌شاءالله خدای متعال از همه دست اندرکاران قبول کند.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه کمک به محرومان و نیازمندان برکات زندگی ما خواهد شد، خاطرنشان کرد: خداوند فرموده اگر در جامعه‌ای مردم دستشان به خیر و دست‌گیری نیازمندان باشد، اهل تقوا و ایمان می‌شود و جامعه‌ای که اهل تقوا و ایمان شود، برکات الهی از آسمان و زمین به روی آنها می‌گشاید.

 امام جمعه قزوین بیان کرد: از خدای متعال لطف، رحمت، دفع بلایا و رزق و روزی مادی و معنوی فراوان را مسألت می‌کنیم و از همه دست‌اندرکاران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) قدردانی می‌کنیم.

توزیع ۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان قزوین آغاز شد

سیدمهدی میرغفاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان قزوین نیز در این برنامه اظهار کرد: خدا را شاکریم که بار دیگر شاهد برپایی رزمایش همدلی و احسان هستیم و از مسئولان و گروه‌های جهادی که همواره پای کار هستند، قدردانی می‌کنیم.

 وی ادامه داد: در این دوره ۸ هزار بسته کمک معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بین نیازمندان و محرومان توزیع خواهد شد و ان شاءالله این برنامه‌ها تداوم می‌یابد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha