جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موسسه خیریه اضطراری مسجد جامع لیدز دائمی می‌شود

حوزه/ یک موسسه خیریه که یک سال پیش با همت نمازگزاران مسجد جامع لیدز برای کمک رسانی به نیازمندان در دوران شیوع ویروس کرونا تشکیل شده بود، هم‌اکنون به نهادی غیرموقتی تبدیل خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از yorkshireeveningpost، موسسه خیریه «عشق در یک جعبه» از مسجد جامع لیدز در انگلستان، به هدف غذارسانی به نیازمندان تشکیل شده است.

این پروژه خیریه که به همت نمازگزاران مسجد جامع لیدز، یک سال پیش به عنوان اقدامی موقتی برای تأمین غذا به افراد نیازمند در طی شیوع بیماری کرونا آغاز شده بود، قرار است به یک نهادی دائمی در این شهر تبدیل شود.

موسسه خیریه «عشق در یک جعبه» برای پاسخگویی به تقاضاهای رو به رشد اعضای نیازمند جامعه سازگار و رشد کرده است و اکنون به دنبال کمک برای ایجاد یک پایگاه دائمی و یک فروشگاه جمع آوری کمک مالی در لیدز است.

«عشق در یک جعبه» - که از دسامبر به صورت یک بانک غذا در زیرزمین مسجد جامع لیدز در هایدپارک راه اندازی شد در حال حاضر به دنبال مکان‌های جدید است تا بتواند گسترش یابد.

به گفته خالد عبدالله یکی از فعالان و داوطلبان این مرکز، فضای خیریه برای ذخیره مواد غذایی اهدایی برای بانک غذا، که به حدود ۲۰ خانواده در هفته کمک می‌کند ، کم است.

داوطلبان در خانه‌های خود غذا را می‌پزند و از شنبه ساعت ۶ بعد از ظهر آن را برای افراد بی‌خانمان در مرکز شهر در خارج از کلیسای مقدس ترینیتی در بور لین ارائه می‌دهند.

موسسه مذکور همچنین  به عنوان یک سرویس ارتباطی برای تغذیه ۷۰ نفر از افراد بی‌خانمان هر روز شنبه در مرکز شهر لیدز عمل می‌کند. .

 عبدالله از صاحبان مشاغل در شهر خواست با کمک‌های خیریه به رشد و استقرار این نهد جدید در منطقه پارکی کمک کنند.

بانک غذا در زیرزمین مسجد جامع لیدز در، هاید پارک ، در حال حاضر از ساعت ۱۰.۳۰ صبح تا ۱۲.۳۰ بعد از ظهر روزهای یکشنبه باز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha