جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 949500
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
گل نیکوکاری

حوزه/ «گل نیکوکاری» کتاب داستان در مورد حضرت زهرا علیهاالسلام برای کودکان از سوی مرکز نشر هاجر چاپ و روانه بازار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کتاب «گل نیکوکاری» نوشته محمدجواد خرسندی را منتشر کرد.

گل نیکوکاری کتابی مصور است که به زبان کودکانه و در قالب داستان به شرح زندگانی حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام می‌پردازد.

کتاب گل نیکوکاری درباره انسانی است که خداوند او را باعث خیر و برکت فراوان برای سایر انسان ها معرفی کرده است. سوره کوثر در قرآن کریم در خصوص ایشان، فرزندان و نسل‌شان نازل شده است. او فاطمه علیهاالسلام دختر آخرین پیامبر خدا صلی الله علیه و آله است.

این کتاب زندگانی حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام را به زبان کودکانه بیان می‌کند و سپس از کرامات و مقام ایشان داستان هایی نقل می‌کند. این کتاب مصور و برای گروه سنی ج مناسب است.

گزیده ای از کتاب

زمانی که، حضرت فاطمه علیهاالسلام ازدواج کرد، پدرش حضرت محمد صلی الله علیه و آله، یک لباس عروسی زیبا به او هدیه داد. فاطمه علیهاالسلام بسیار خوشحال شد و برای پوشیدن آن لباس، لحظه شماری می کرد. اما شب عروسی، هنگامی که فاطمه علیهاالسلام لباس عروسیش را تازه بر تن کرده بود و برای شروع مراسم آماده می شد، یک زن فقیر، در خانه آنها را زد، و از حضرت فاطمه علیهاالسلام، لباس درخواست کرد.

حضرت فاطمه علیهاالسلام ابتدا لباس قبلی خود را آماده کرد و در پارچه ای تزئین نمود، تا در راه خدا، به آن زن فقیر، انفاق کند. اما…

کتاب «گل نیکوکاری» در ۲۸ صفحه و با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به قیمت ۱۸۰۰۰ تومان به همت مرکز نشر هاجر منتشر شده که با تخفیف ۲۰ درصدی به قیمت ۱۴۴۰۰ تومان قابل عرضه به علاقه مندان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha