جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعلام فراخوان

حوزه/ فراخوان نخستین پویش مردمی ملی آثار صوتی و تصویری «من و امام» در بستر فضای مجازی به مناسبت جشن بزرگ اعیاد شعبانیه ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی باقری مسئول پویش مردمی ملی «من و امام» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین پویش مردمی ملی آثار صوتی و تصویری «من و امام» ، فرصتی برای تولید و ارسال آثار ارزشمندی که در اوضاع کنونی، بذر امید و شادی در دل هم وطنان مان بیفشانیم و بر غنای هر چه بیشتر جشن اعیاد شعبانیه بیفزاییم. قرارگاه شتابدهی فعالیت های مهدوی با دعوت از عموم دلدادگان، حضور یکایک عزیزان را در این رویداد، پربرکت دانسته و ارج می گذارد.

* موضوعات و بخش های رقابتی پویش

مسئول پویش مردمی ملی «من و امام»، هدف اصلی از این پویش را شتابدهی فعالیت های هنری در عرصه مهدویت دانست تصریح کرد: موضوعات این فراخوان عبارتند از: اثرات باور منجی آخرالزمان، کودکان و انتظار، سبک زندگی منتظران، همدلی با اقشار ضعیف جامعه، فعالیت های جهادی، حفظ وحدت، استکبارستیزی و غرور ملی.

وی، بخش های رقابتی این پویش ملی را مشتمل بر سرود، پادکست، کلیپ، اجرای نمایش خیابانی، استندآپ کمدی، دابسمش و طنزپردازی عنوان کرد.

* گاهشمار برگزاری پویش مردمی

مسئول پویش مردمی ملی «من و امام» تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این پویش دوشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ می باشد و دوشنبه ۳۰ فروردین ماه آثار پذیرفته شده اعلام خواهند شد.

حجت الاسلام باقری افزود: مهلت رأی مردمی جهت داوری جمعی آثار دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ می باشد که آئین پایانی و اعلام نتایج هر بخش چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) می باشد.

* نحوه ارسال آثار

وی با اشاره به نحوه ارسال آثار اظهار داشت: دریافت آثار در بخش مردمی فقط از طریق ارسال اثر به شماره های ۰۹۲۱۸۹۹۴۶۴۹ و ۰۹۱۲۵۵۱۷۰۵۷ در پیام رسان های «ایتا» و «روبیکا» همراه با ذکر نام اثر، نام صاحب اثر، مدت زمان اثر و اطلاعات تماس امکان­پذیر می باشد؛ شایان ذکر است که به آثاری که اطلاعات ناقص ارسال کنند، ترتیب اثر داده نمی شود.

مسئول پویش مردمی ملی «من و امام» با اشاره به مشارکت کنندگان در برگزاری این پویش ملی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد هدایت، قرارگاه شتابدهی یاقوت، بنیاد فرهنگی صبح ظهور، استودیو غدیر و اپراتور همراه اول در برگزاری این پویش مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: به برگزیدگان داوری جمعی مردمی هر بخش، یادمان رویداد به همراه جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام باقری ضمن بیان مقررات و قوانین شرکت این پویش افزود: شرکت برای عموم آزاد بوده و محدودیت سنی و حرفه ای ندارد؛ همچنین محدودیتی در تعداد آثار ارسالی متقاضی شرکت در بخش های مختلف وجود ندارد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قوانین و آیین نامه ها می توانند با شماره ۲۳-۳۷۵۰۳۶۲۳-۰۲۵ و ۰۹۱۲۵۵۱۷۰۵۷ تماس حاصل فرمایند و یا به کانال این پویش به آدرس @man_v_emam در پیام رسان های ایتا و روبیکا مراجعه کنند؛ از دیگر راه های ارتباطی با این پویش می توان به پست الکترونیکی S.zohor.ir@gmail.com و کد پستی ۳۷۱۹۱۱۴۵۴۴ اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha