جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کسی که به عنوان ائمه جمعه در جامعه حضور دارد، باید با توجه به شرایط زمانی و موقعیتی، وضعیت جامعه و مشکلات مردم را به خوبی رصد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در نشست ائمه جمعه استان کردستان که به میزبانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: کارآیی و عملکرد نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقوله امنیت کشور و استان کردستان قابل تقدیر و ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: کسی که به عنوان ائمه جمعه در جامعه حضور دارد، باید با توجه به شرایط زمانی و موقعیتی، وضعیت جامعه و مشکلات مردم را به خوبی رصد کند.

استاد حوزه  ادامه داد: کسی نمی تواند منکر برخی از مشکلات در کشور شود، ولی باید این مهم را بدانیم که ایران متعلق به همه ماست و در عرصه هایی مانند انتخابات ما وظیفه حضور پرشور داریم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار کرد: ائمه جمعه باید در کنار ترویج دین و معنویات، مسئله وحدت و انسجام برادران دینی را یکی از اولویت های خود قرار دهند و این موارد را همواره در خطبه هایی که دارند بیان کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان گفت: کسانی که به عنوان امام جماعت در مساجد حضور دارند، باید با امامان جمعه برای حل مسائل و موضوعات همواره تعامل دوسویه داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha