پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر چه ضربه می‌خوریم از سیاسی‌کاری و جناح‌بازی است و در انتخابات شوراها مردم طایفه‌گرایی و تعصبات خشک و بیهوده را کنار بگذارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، در نشست شورای فرهنگ عمومی که با موضوع کار نشاط‌آفرینی در جامعه و همچنین فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات خرداد برگزار شد، با تبریک حلول ماه شعبان، گفت: کرونا تاثیرات منفی بر جامعه گذاشته، لذا متناسب با فضای کرونا برنامه‌های نشاط‌آفرین و شاد اجرا شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جشن‌ها و اعیاد ماه شعبان، افزود: نباید اجازه دهیم کرونا موجب کمرنگ شدن مناسبت‌های ملی و مذهبی شود، بنابراین  اعیاد و جشن‌ها با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها برگزار شود.

وی توصیه‌های نوروزی هم برای مردم داشت و اینکه مردم تا جایی که می‌توانند مسافرت نروند و از تجمعات و میهمانی‌ها خودداری کنند تا بتوان بر این ویروس غلبه کرد.

امام جمعه یاسوج بر تبلیغات محیطی ادارات و دستگاه‌ها در اعیاد پیش‌رو تاکید کرد و گفت: کاروان‌های سیار شادی و نشاط با رعایت پروتکل‌ها تشکیل و دستگاه‌های فرهنگی همکاری لازم را داشته باشند.

حسینی با بیان اینکه فعالان رسانه و فضای مجازی در زمینه نشاط‌آفرینی مشارکت حداکثری داشته باشند، بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی باید نشاط و شادی ایجاد کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون انتخابات، گفت: انتخابات یکی از شاخص‌های افتخارآمیز  انقلاب است؛ راز و رمز ماندگاری مردم پای انقلاب، انتخابات است و به دلیل همین ماندگاری ‌مردم پای آرمان‌ها و اهداف انقلاب است که ۴۲ سال است در برابر هجمه‌ها و توطئه‌ها ایستاده‌ایم و هر روز بالنده تر از دیروز می‌شویم.

حسینی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات یعنی حمایت از نظام، گفت: تلاش کنیم حضور مردم کم‌رنگ نشود؛ صدا و سیما، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در این خصوص وظیفه سنگین و رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی با تاکید بر اینکه سیاسی‌ بازی و جناح‌بازی کنار گذاشته شود و مردم فرد اصلح را انتخاب کنند، افزود: هر چه ضربه می‌خوریم به واسطه همین سیاسی بازی ها و جناح‌بازی ها است. در انتخابات شوراها توصیه می‌کنم مردم طایفه‌گرایی و تعصبات خشک و بیهوده را کنار بگذارند.

حسینی خطاب به دادگستری، شورای نگهبان و نیروی انتظامی گفت: به صراحت به عزیزان در این دستگاه‌ها و سایر کسانی که در میدان حاضر هستند اعلام می‌کنم کسانی که تلاش می‌کنند رای‌ مردم را خرید و فروش کنند را شناسایی و برخورد قاطعی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر کسی به این شیوه عمل کند خائن بوده و خیانت کرده است. کسی که حاضر است دیگران رای او را بخرند فردا بیگانگان به راحتی می‌توانند در او نفوذ کرده و او را بخرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha