پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ مسئله حقوق بشر در دنیا سالها است که بهانه ای جهت تسلط بر دنیا و پیش برد افکار سلطه طلبانه آمریکا و صهیونیزم بین الملل شده است. واقعا جای تعجب دارد که کشورهایی امروزه دم از حقوق بشر می زنند که دستان آنها آلوده به خون میلیونها انسان بیگناه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن کامل پیام حضرت آیت الله علوی گرگانی به ششمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که توسط دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در ترکیه قرائت شد، به این شرح است:

باسمه تعالی
از زمانی که عالم به وجود اکرم مخلوقات الهی یعنی انسان مزین شد تکالیف و حقوقی برای او از جانب پروردگار و خالق یکتا قرار داده شد که با این تکالیف و حقوق راه سعادت و پیروزی را می یابد. لکن بشر آلوده به هواهای نفسانی با دوری از کلام الهی و دستورات پروردگار به پیروی از شیطان و امیال نفسانی خود پرداخت و مستکبرین عالم تماما با دست آویز قرار دادن موضوعات مختلف به استثمار ضعفا و ملتهای مستضعف پرداختند.


مسئله حقوق بشر در دنیا سالها است که بهانه ای جهت تسلط بر دنیا و پیش برد افکار سلطه طلبانه آمریکا و صهیونیزم بین الملل شده است. واقعا جای تعجب دارد که کشورهایی امروزه دم از حقوق بشر می زنند که دستان آنها آلوده به خون میلیونها انسان بیگناه است. آمریکای جنایتکار در رأس همه مستکبرین با حمایت از دیکتاتورهای خونخوار و وابسته در مقابل جنایات آنها سکوت کرده است و حتی نسبت به شهروندان خود نیز ظلم روا داشته است. آیا از نظر سیاستمداران آمریکا سیاه پوستان آمریکایی انسان نیستند و یا مردم عراق و افغانستان و کشمیر و یمن و برخی کشورهای آفریقایی انسان نیستند که آمریکا و اذناب او در مقابل کشتار آنها سکوت اختیار کرده اند؟ قطعا حقوق بشر در دیدگاه آنها یعنی حقوق شهروندانی که با سیاستهای آنها همراه شده و پیرو فرهنگ منحط آمریکایی غربی شده اند. مردمی که حاضر به پذیرش ذلت وابستگی به استعمار شده و خود را نوکر آنها می دانند.


لذا مقام معظم رهبری حفظه الله در بیانی فرمودند: هر کس دیگری درباره ی حقوق بشر حرف بزند آمریکایی ها حق ندارند درباره ی حقوق بشر حرف بزنند؛ چون دولت آمریکا بزرگ ترین نقض کننده ی حقوق بشر در دنیا است.


امید است شما جوانان با برگزاری اینگونه همایش ها و تبیین دروغهای آمریکا و اذناب ایشان در مسئله حقوق بشر غربی موجبات بیداری ملتهای مسلمان و دولتهای منطقه از خطرات حقوق بشر آمریکایی شده و با تمسک به دستورات اسلام و علمای آن مخصوصا فرمایشات مقام معظم رهبری زمینه شکست نقشه های دشمنان اسلام و مسلمین و مستضعفین را فراهم آورید.


امید است خداوند مقدمات فرج حقیقی را فراهم آورده و دنیا را از شر استکبار و شعارهای دروغین آنها خلاصی دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha