جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رشد بیش از ۸ میلیارد دلاری بازار غذای حلال آمریکا طی سال‌های ۲۰۲۰-۲۰۲۴  

حوزه/ گزارش ارائه شده توسط یک شرکت تحقیقات بازار جهانی با متخصصان در فناوری‌های متعدد، رشد بازار حلال را در سال‌های ۲۰۲۰-۲۰۲۴ قابل توجه نشان داده و پیش بینی می‌شود بیش از ۸ میلیارد دلار رشد داشته باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از prnewswire،  بازار مواد غذایی حلال طی سالهای ۲۰۲۰-۲۰۲۴ با رشد ۸.۱۷ میلیارد دلاری روبرو است و پیش‌بینی می‌شود در این دوره با بیش از   ۵٪  رشد روبرو باشد.

یک گزارش تهیه شده توسط تکناویو، شرکت تحقیقات بازارجهانی که متخصصان تجاری در صدها فناوری را در اختیار دارد، رشد بازار و اقتصاد حلال در ایالات متحده را در دو دهه آینده امیدوارکننده نشان می‌دهد.

این گزارش با استفاده از تجزیه و تحلیل پارامترهای کلیدی ، یک تصویر دقیق از بازار به روش مطالعه ، سنتز و جمع بندی داده‌ها از منابع مختلف ارائه داده است.

گزارشی در مورد بازار مواد غذایی حلال یک به روزرسانی جامع، اندازه و پیش بینی بازار، روندها ، محرک های رشد و چالش ها و همچنین تجزیه و تحلیل فروشنده را ارائه می دهد. این تجزیه و تحلیل بازار مواد غذایی حلال شامل محصول ، کانال توزیع و چشم انداز جغرافیایی است. این مطالعه همچنین افزایش جمعیت مسلمانان در کشور آمریکا را به عنوان یکی از مهمترین دلایل رشد بازار حلال مواد غذایی طی چند سال آینده مشخص می کند.

 این گزارش تجزیه و تحلیل به روز در مورد سناریوی فعلی بازار جهانی و فضای کلی بازار را ارائه می‌دهد. و نشان می‌دهد که  بازار در سال‌های پیش‌رو چگونه قرار است با افزایش فروش از طریق کانال‌های خرده فروشی هدایت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha