پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در پاکستان

حوزه/ نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه در پاکستان، دوره های «روش بیان احکام» و «سبک زندگی اسلامی» را برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه در پاکستان با همکاری مؤسسه دوره های کوتاه‌ مدت حکمت وابسته به جامعة المصطفی، دو دوره آنلاین «روش بیان احکام» و «سبک زندگی اسلامی» را برگزار کرد.

این دوره ها شامل پنج روز بود که خواهران و برادران در آن شرکت کردند. دوره روش بیان احکام مخصوص امامان جماعت و طلاب ارشد حوزه و مبلغین بود. دوره سبک زندگی اسلامی با هدف انتقال آموزه های اسلام به عموم مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود اکبری، استاد حوزه علمیه قم، مدرّس احکام و کارشناس احکام در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در مورد روش بیان کردن احکام درس هایی کاربردی ارائه داد. وی روش زیبا بیان کردن احکام اسلامی و روش های رواج دادن احکام اسلامی در جامعه را بیان کرد. همچنین وی روشهای جالبی برای توضیح احکام برای جوانان، زنان و کودکان توضیح داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر سیفی، استاد دوره سبک زندگی بود. وی طلبه پاکستانی در حوزه علمیه قم است و مطالعات گسترده ای در زمینه مهدویت دارد و در این زمینه تدریس می کند. وی سبک زندگی اسلامی را به روشی بسیار ساده توصیف و بیان کرد که چگونه می توانیم سبک زندگی اسلامی را با هدایت قرآن و سنت اتخاذ کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha