سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مشاوره

حوزه/ مرکز مشاوره حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با رویکرد تخصصی و دینی، فروردین ماه ۱۴۰۰ راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا بهرامی با اعلام این خبر، گفت: نشاط، شادابی و عملکرد مطلوب فردی، خانوادگی، تحصیلی و شغلی انسان‌ها تحت تاثیر سطح سلامت روح و روان آنهاست و این امر از طریق ارشاد و راهنمایی و مشاوره امکان پذیر است، از این رو راهنمایی و مشاوره در مراکز و محیط‌های آموزشی و تربیتی همواره مورد تایید و تاکید بوده است.

وی افزود: توجه به علوم دینی و اسلامی و بهره‌مندی از راهکارهای اسلامی و دینی برای حل مشکلات روحی، روانی، رفتاری، اخلاقی و معنوی مراجعان از جمله ویژگی‌ها و امتیازات این مرکز است. 

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان اظهار کرد: سبک جدید زندگی، نیاز به مشاوره و یاری جستن از متخصصین فن در زمینه های مختلف را برای انسان به یک نیاز جدی تبدیل نموده است، در جهت رفع مشکلات ارتباطی انسان ها با یکدیگر مراکز تخصصی مشاوره می توانند بسیار تاثیر گزار و راهگشا باشند دراین راستا مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، اقدام به راه اندازی مرکز مشاوره برای طلاب حوزه علمیه خواهران و خانواده های ایشان و عموم بانوان نموده است.

وی ادامه داد: این مرکز مشاوره با هدف مشاوره با نگاه دینی جهت حل معضلات خانوادگی و مشکلات فردی و ارتقاءسطح سلامت و  بهداشت روان افراد به خصوص خواهران طلبه تشکیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: از نتایج مبارک این گونه مراکز با رویکرد دینی پیشگیری از بروز اختلالات و توانمند ساختن افراد در مقابله موثر با موانع زندگی و ایجاد یک زندگی موفق و شاد برای افراد می باشد.

وی اظهار کرد: مرکز مشاوره حیات طیبه با همت مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان با متخصصین و کارشناسان دینی،  مجرب و متعهد به منظور ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره به کلیه همشهریان اصفهانی و بانوان طلبه در فروردین ماه ۱۴۰۰ افتتاح و راه اندازی می شود.

لازم به ذکر است، طلاب خواهر و عموم بانوان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره های۰۳۱۳۴۴۷۶۸۷۰ الی۷۱ و همراه ۰۹۱۳۶۸۷۶۴۲۸ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha