پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکتر بهرام سرمست/ استاندار قم

حوزه/ با دستور استاندار قم و با عضویت ۹ نفر از حائزین رتبه های برتر کنکور و المپیادهای علمی کشوری شورای مشورتی نخبگان جوان استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست عصر امروز در آئین تجلیل از نخبگان برتر استان که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به ضرورت بکار گیری نخبگان در پست های مدیریتی، اظهار کرد: مدیریت صحیح جامعه در حوزه های مختلف با استفاده از ظرفیت نخبگان ارتقاء خواهد یافت.

استاندار قم توسعه جوامع را امری مهم  دانست و افزود: لازمه توسعه در استفاده از سرمایه انسانی است و توسعه پایدار مبتنی بر توسعه انسانی حاصل می شود.

سرمست لزوم حمایت از سرمایه انسانی را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: با کشف، شناسایی و شکوفایی استعداد هاست که می توانیم  رویکرد های مدیریت را در حیطه نخبگان اصلاح کنیم و شرایط لازم برای بهره برداری مناسب از این ظرفیت عظیم را ایجاد کنیم.

وی  ادامه داد: گفتگو و هم‌افزایی در بین نخبگان شرط لازم و ضروری برای اجرای برنامه های کلان است و باید شکاف های بین حوزه های علمی – پژوهشی و بخش های اجرای برطرف شود، که در این راستا آموزش های کاربردی و جامعه محور نقشی اساسی دارد.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر ضرورت بهره مندی محیط های اجرایی و دستگاه های دولتی از ظرفیت نخبگان، تصریح کرد:  تشکیل  اتاق های فکر و هیأت های اندیشه ورز و شورای های مشورتی می تواند در این جهت بکار گرفته شود.

استاندار قم در پایان ضمن دستور تشکیل شورای مشورتی نخبگان جوان استان خاطر نشان کرد: ۹ نفر از  حائزین رتبه های برتر کنکور و المپیاد های علمی کشوری اعضای این شورا هستند و مدیریت استان انتظار دارد  این شورا در راستای اعتلای فرهنگی و بهبود برنامه های استان در حوزه  های مختلف  نقش مشاورت خود را بخوبی ایفا کند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha