پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوره مقدماتی آموزش تربیت مبلغ گام دوم انقلاب اسلامی

حوزه/ مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دوره مقدماتی آموزش «تربیت مبلغ گام دوم انقلاب اسلامی» بصورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، دوره مقدماتی آموزش «تربیت مبلغ گام دوم انقلاب اسلامی» بصورت مجازی برگزار می کند.

گفتنی است: از سرفصل های این دوره می توان به؛ امید و نگاه خوشبینانه به آینده، نقش محوری جوانان در تحقق بیانیه گام دوم، خودسازی اسلامی، جامعه پردازی اسلامی، تمدن سازی اسلامی، ویژگی های انقلاب اسلامی، چالش های انقلاب اسلامی، برکات انقلاب اسلامی، فرصت ها و ظرفیت های انقلاب اسلامی اشاره کرد.

خاطرنشان می شود:مدت زمان این دوره ۱۵ ساعت و شرایط شرکت در آن، فعالیت در عرصه تبلیغ، تحقیق یا تحصیل در موضوع و مدرک سطح دو یا کارشناسی ارشد به بالا می باشد.
شایان ذکر است مزایای این دوره، ارتقاء سطح علمی و مهارتی در موضوع، به کارگیری افراد توانمند به عنوان مربی و مبلغ در مجموعه های مرتبط، اعطاء گواهی قبول شدگان در دوره و اعطاء هدیه به نفرات برتر می باشد.
علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند تا ۲۰ فروردین ماه با مراجعه به لینک https://el.balagh.ir/doreh/۲۴۲۴ جهت ثبت نام اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha