چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر / مراسم وبیناری هفتمین روز درگذشت مرحوم پرفسور جلال الدین رحمت با سخنرانی حجه الاسلام حسینی کوهساری

حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه در نشستی با مسئولان مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به تبیین جایگاه دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه بین الملل پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در ابتدای این نشست رجبعلی اسفندیار «رئیس مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی» به معرفی پژوهشکده ها و مراکز پژوهشگاه و ظرفیت های علمی آن پرداخت و حجت الاسلام جلال عراقی «رییس اداره بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» ظرفیت های بین المللی پژوهشگاه را بر شمرد.

سپس، حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری  «مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه» ضمن اشاره به ظرفیت های بالای پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در عرصه فعالیت های بین المللی، اهمیت بین المللی و برند شدن پژوهشگاه در عرصه بین الملل را مورد توجه قرار داد.

وی با بیان این که پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی نهادهای گفتمان ساز در عرصه بین الملل هستند و حرف برای گفتن دارند، گفت: تشکیل شوراهای بین المللی نهادهای حوزوی، برگزاری سلسله نشست های تبادل نظر و نقد کتاب با حضور افراد صاحب نظر خارجی، ایجاد انجمن های مشترک بین المللی از جمله فعالیت های بین المللی است که پژوهشگاه و حوزه می توانند در عرصه بین الملل انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha