پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علامہ ساجد نقوی 

حوزه/ رئیس شورای علمای شیعه پاکستان گفت: امام‌ حسین(ع) رسالت پیامبران را چشم انداز بلند پروازانه خود اعلام کرد و امام همه چیز را برای اصلاح نظام فدا کرد که به چراغ هدایت تا روز قیامت تبدیل شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در سخنانی گفت: امام‌ حسین(ع) رسالت پیامبران را چشم انداز بلند پروازانه خود اعلام کرد و همه چیز را برای اصلاح نظام فدا کرد که به چراغ هدایت تا روز قیامت تبدیل شد.

وی گفت: تأثیر مبارزات امام حسین (ع) است که تمام جنبش های جهان، آزادی و استقلال را از جنبش کربلا آموخته اند و هنگامی که مبارزان آزادی برای مبارزه به بهترین رهبری، احساس نیاز می کنند، به شخصیت جاودانه امام حسین (ع) روی می آورند و با بهره گیری از شخصیت وی به مبارزه خود ادامه می دهند و به موفقیت دست پیدا می کنند.

وی افزود: حضرت امام حسین (ع) خیرخواه بشریت و دارای تمام صفات حمیده است. هر جنبه از زندگی ایشان منبع رشد و هدایت دنیای بشریت است.

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان تاکید کرد: مسلمانان راه جهانی و مبارزانه امام حسین(ع) را راهنمای خود قرار دهند و به حل مشکلات جهان اسلام بپردازند و در برابر نیروهای ستمگر قاطعانه بایستند و برای آنها روشن کنند که ما حسینی هستیم که می توانیم در برابر ظلم ایستادگی کنیم اما نمی توانیم عقاید و اصول خود را کنار بگذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha