جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماز جمعه

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: آخرین نماز جمعه سال ۱۳۹۹ در سراسر استان همدان به جز شهرستان نهاوند (شهرهای نهاوند، فیروزان، گیان) به دلیل شرابط موجود، با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقامه و برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد مولایی مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با تاکید بر اینکه برگزاری و عدم برگزاری نماز جمعه، مبتنی بر نظر ستاد ملی و استانی کرونا است، اظهار داشت: آخرین نماز جمعه سال ۱۳۹۹ در سراسر استان همدان به جز شهرستان نهاوند (شهرهای نهاوند، فیروزان، گیان) به دلیل شرابط موجود، با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقامه و برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از نمازگزاران برای حضور در مصلی‌های برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه، مطرح کرد: از تمامی نمازگزاران عزیز می‌خواهیم با رعایت نکات بهداشتی همچون استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی، خادمان ستادهای نماز جمعه را در اجرای این مراسم عبادی سیاسی به نحو احسن یاری دهند.

گفتنی است، نماز جمعه این هفته همدان به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در حسینه امام خمینی(ره) این شهر اقامه خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha