پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علامہ ساجد نقوی 

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: اگر فرماندهان کل ارتش در کشورهای اسلامی، شخصیت، شجاعت و وفاداری حضرت عباس(ع) را در پیش بگیرد، می تواند نیروهای ظلم و استبداد را شکست داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان به مناسبت سالروز ولادت حضرت عباس (ع) گفت: حضرت عباس، عالی ترین نمونه وفاداری و از خودگذشتگی در جهان است.

وی اظهار داشت: همانطور که امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) داستان وفاداری به پیامبر اکرم (ص) را رقم زد، حضرت عباس (ع) نیز تمام سعادت وفاداری و عشق با نوه پیامبر اکرم را به نام خود ثبت کرد. شخصیت وی نمای ایستادگی در برابر ظلم و دیکتاتوری و ظلم و بربریت است و همچنان منبع هدایت برای صالحان و مومنان است.

وی با اشاره به مربی حضرت عباس(ع) افزود: یکی از جنبه های مهم زندگی حضرت عباس این است که وی توسط پدرش امیرالمومنین تربیت شد و به همین دلیل به او لقب مرد فقیه و عبد صالح عطا شد.

وی تاکید کرد: حضرت عباس (ع) تحت حمایت پدرش در هر جبهه ای نقشی ستیزه جویانه داشت و جوهر شجاعت و رشادت و همچنین دانش و خرد را نشان داد که می تواند برای بهبود زندگی فردی و جمعی حتی امروز مورد استفاده قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ساجد نقوی گفت، اگر فرماندهان کل نیروهای ارتش در کشورهای اسلامی، شخصیت، شجاعت و وفاداری حضرت عباس(ع) را در پیش بگیرد، می تواند نیروهای ظلم و استبداد را شکست داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha