شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و کلانتری

حوزه/ رئیس جامعه اساتید حوزه علمیه فارس بر رفع مشکلات معیشتی مردم و تلاش جهادی مسئولان در این خصوص تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کلانتری در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، در خصوص تکالیف مسئولان در رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضع میعشتی مردم اظهار کرد: وظایف کاملا مشخص است و مسئولان باید به درستی عمل کنند.

وی با تصریح به اینکه وضعیت مشعیتی یکی از زمینه های بسیار مهم رشد و ارتقای معنویت مردم است، اضافه کرد: اگر وضعیت معیشت مردم مطلوب نباشد و در تنگا قرار بگیرند، قطعا روی بعد فرهنگی و معنوی مردم اثر می گذارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: هدف از خلقت و یکی از اهداف مهم انقلاب در تشکیل نظام اسلامی، ارتقای معنویت مردم و تربیت آحاد جامعه در مسیر الهی است، یکی از مقدمات این امر داشتن آرامش معیشتی و معنویت زندگی از جهات گوناگون است.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه همه مسئولان و کارگزاران این است که به طور جهادی و انقلابی به وظایف خود عمل کنند؛ اگر چه وظایف روشن است.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری یادآور شد: اگرچه در ایام تعطیلات به سر می بریم، اما آنان که وظیفه ای بر دوش دارند نباید تعطیلات مانع از کار آنها شود، بلکه باید در میدان به صورت جهادی و انقلابی حضور داشته باشند.

وی با تصریح اینکه کشور ما به لحاظ امکانات چیزی کم ندارد، بیان کرد: زمینه های بهبود معیشتی مردم کاملا فراهم است، آن چیزی که جای ناراحتی دارد، سوء مدیریت یا ضعف آن و عدم نظارت و یا نظارت ناکافی بوده که مشهود است.

رئیس جامعه اساتید حوزه علمیه فارس، بهبود وضع معیشت مردم و تلاش مسئولان در این خصوص را یکی از عواملی دانست که می تواند در حضور مردم در انتخابات موثر باشد، افزود: سه مسئله در بهبود وضعیت معیشتی مردم دخیل است، نخست، وجود آیین نامه ها و قوانین منطقی سالم، دوم اجرای جهادی، قاطعانه و انقلابی آیین نامه ها و سوم نظارت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha