جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: همه ما باید در تحقق شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش وافری داشته باشیم و این امر را تکلیف بدانیم و همه دستگاه ها در راستای عملیاتی سازی شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها» وارد میدان شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با سردار محمد قنبری، رئیس پلیس آگاهی کشور اظهار داشت: امنیت زیرساخت توسعه، اقتصاد، اشتغال و... است، لذا باید نگاه ما به این مقوله بسیار تخصصی و عملگرا باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: همه ما باید امسال در تحقق شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش وافری داشته باشیم و این امر را برای خود یک تکلیف بدانیم و همه دستگاه ها در راستای عملیاتی شدن شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها» وارد میدان شوند.

وی با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی، ادامه داد: با وجود اینکه حجم ماموریت های نیروی انتظامی در کشور و استان بسیار بالاست، شاهد افزایش اعتماد جامعه به این نیرو هستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در کردستان بسیار نقش آفرین است و همه ما به گونه ای مدیون این ایثارگری ها هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: در این روزها که مردم در تعطیلات به سر می برند، نیروهای انتظامی هستند که امنیت را در جامعه برقرار می کنند و عرصه را بر فرصت طلبان و... تنگ می کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی بداند که افتخار سربازی ولایت را دارد و این افتخاری بسیار بزرگ برای پلیس است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مصطفي دژکام IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    0 0
    الا یا صاحب تولید چنین گفت رهبر دلها فزون کن پشت بانی هر دم نما مانع زدایی ها