پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تولید

حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: نام گذاری سال ١٤٠٠ به نام سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام شد، بسیار هوشمندانه و مطابق با وضعیت موجود جامعه طراحی شده که همه مسئولان باید به این موضوع توجه و اهتمام جدّی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، به شعار امسال «تولید، پشتیبانی ها، و مانع زدایی ها» اشاره کرد و گفت: ابتکار ارزنده رهبر معظم انقلاب در نام گذاری سالها با هدف اهمیت بخشیدن به موضوعات راهبردی و دغدغه های اصلی جامعه، نقش با اهمیت و موثری در پیشبرد اهداف بلند و متعالی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی داشته است.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: نام گذاری سال ١٤٠٠ به نام سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام شد، بسیار هوشمندانه و مطابق با وضعیت موجود جامعه طراحی شده که همه مسئولان باید به این موضوع توجه و اهتمام جدی داشته باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: از یک سو اعمال فشارهای اقتصادی و تحریم های گسترده آمریکا طی سالهای گذشته با هدف نابودی توان اقتصادی ایران، شرایط جامعه را در وضعیت سخت معیشتی قرار داده است، از این رو تمرکز بر توان داخلی و راهبرد اساسی تقویت تولید داخلی می تواند در برون رفت از مشکلات مؤثر باشد.

حمایت از تولید و رفع موانع تنها راه غلبه بر مشکلات است | مسئولان شعار سال را عملیاتی کنند

وی ادامه داد: تاکید بر تولید و رفع موانع آن می تواند به افزایش اشتغال و رفع بیکاری جوانان انجامد و دارای پیامدهای مثبت اقتصادی برای آحاد مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان کرد: وظیفه مسئولان بویژه قوه مجربه بسیار مهم است و طبعا رونق تولید داخلی مرهون بسترسازی، حمایت و مانع زدایی مسئولان امر است.

وی اظهار کرد: مردم فهیم و غیور ایران نشان داده اند که در تمامی مراحل سخت و دشوار خوش درخشیده اند و چنانچه از توان داخلی و ظرفیت نسل جوان حمایت و پشتیبانی شود کارهای دشوار آسان خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha