جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه علمیه یزد

مدیر حوزه علمیه استان یزد با مدیر و معاونان مدینه العلم کاظمیه یزد دیدار و از زحمات آنان جهت برگزاری اردوی علمی، تربیتی مشهد مقدس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در سومین روز از سال جدید با حضور در مدرسه مدینه العلم کاظمیه، با کادر این مدرسه علمیه دیدار کرد.

در این دیدار، مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به آیات ۱۴ تا ۱۸ سوره آل عمران، اظهار کرد: اسباب و وسایل زندگی مادی، هر چند مناسب و زینت محسوب می شود، اما بهترین نیستند، بلکه لوازم زندگی دنیا هستند و بهترین ها نزد خدا تقوای الهی است، لذا برای به دست آوردن بهترین ها باید تلاش کرد.

وی با اشاره به این که از مهمترین نشانه ها و لوازم تقوا، صبر است، ادامه داد: هر کس می خواهد برای خدا کار کند، باید در این مسیر صبر داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس ادامه داد: تحمل سختی ها در مسیر کاری که برای خدا انجام می شود، سبب رشد و کمال بیشتر است.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم فاطمی نسب مدیر مدینة العلم کاظمیه نیز ضمن تشکر از مدیر حوزه علمیه استان، گزارشی کوتاه از برنامه های آموزشی و تهذیبی مدرسه ارائه کرد.

در ادامه این دیدار صمیمی، کادر مدرسه به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود برای اجرای هر چه بهتر برنامه های آموزشی و تهذیبی پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha