جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 950615
۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶
گروه جهادی شهید حجت اسدی در منطقه چابهار

حوزه /اردوی گروه جهادی شهید حجت اسدی با هدف محرومیت زدایی، از روز ۲۷ اسفند در منطقه چابهار روستاهای رمین و گلبهار آغاز شده است.

روح الله رستم ‌پور گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، گفت: اردوی گروه جهادی شهید حجت اسدی با هدف محرومیت زدایی، از روز ۲۷ اسفند در منطقه چابهار روستاهای رمین و گلبهار آغاز شده و جهادگران به مدت ۱۴ روز تا ۱۰ فروردین ماه در این منطقه مستقر خواهند بود.

مسئول قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی خاطرنشان کرد: تیم سلامت در دو بخش عمومی و تخصصی در این منطقه حضور دارند؛ متخصص کودکان به دلیل مشکلات کودکان و چشم پزشکی از آنجایی که بانوان کارهای سوزن دوزی و خیاطی انجام می‌دهند به صورت ویژه در حال خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: در  بخش عمرانی نیز نیروهای جوان جهادگر در حال ساخت مدرسه هستند که امیدواریم با سرعت بالایی که در پیشرفت کار وجود دارد، بتوانیم بخش‌های مهم کار را تا پایان این دوره به پایان برسانیم.

جهادگرانی که شادی را با مردم محروم تقسیم کردند

وی اظهار کرد:  وجود مشکلات و برخی بیماریها که مردم منطقه از آن رنج می‌برند جای نگرانی دارد، اما تلاش قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی این است که در این مدت بیشترین خدمات را به مردم ارائه کند.

مسئول قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی بیان کرد: حدود ۲۵ درصد از ظرفیت این قرارگاه جهادی صرف خدمت رسانی به مناطق خارج استانی می‌شود، چراکه این مجموعه با توجه به پتانسیل بالایی که دارد خدماتی را به سرتاسر مناطق محروم ارائه می‌دهد که شاید از عهده سایر گروه‌های جهادی خارج است.

رستم پور خاطرنشان کرد:  با توجه به شناخت و اطلاعاتی که از هر منطقه پیدا می‌کنیم به طور معمول برنامه قرارگاه با ورود به هر منطقه با چشم انداز پنج ساله درنظر گرفته می‌شود.

مسئول قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی گفت: برکات زیادی در اردوهای جهادی وجود دارد شاید برخی این شبهه را مطرح کنند که کارهای جهادی و سازندگی با گذشت بیش از ۴۰ دهه از عمر انقلاب کمرنگ شده است، اما در این مسیر ما همواره شاهد رشد و آرمان خواهی نسل سوم و چهارمی‌های انقلاب بوده‌ایم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha